617 Reacties

3 jaar geleden

Vandaag groei-echo (23 wk) en ze doen het keurig! Vorige keer (met 19 wk) waren de beentjes kort en te kort en nu zaten ze beide binnen de curve. De ene heeft nog steeds een dikke buik 🤭 Geschatte gewichten nu 625 en 667 gr. En gynaecoloog ging nog even in overleg met de kinderarts, maar ze dacht dat 12u observatie na de geboorte nu genoeg is (heb grootste deel van de medicatie afgebouwd) waar dit eerst op 48 u stond. En ze kunnen dan bij mij op de kamer. Tenzij ze natuurlijk prematuur zijn of dat er iets anders is. Vet trots op hoe ze het doen 😊

3 jaar geleden

Ah heerlijk zo’n topic! Gesprek op m’n nieuwe werk gehad. Zijn super tevreden, ik ook! Dochter op de andere opvang helemaal op haar plek! Vrolijk kind weer na de tijd in huis.

3 jaar geleden

Mijn vriend heeft ‘m voor het eerst gevoeld ☺️ Machtig mooi! We dachten dat dit (ivm placenta die als flink stootkussen over heel de voorkant ligt) nog wel wat weken kon duren dus is echt een hele fijne leuke verrassing!

3 jaar geleden

Reactie op Luus1988

Mijn vriend heeft ‘m voor het eerst gevoeld ☺️ Machtig mooi! We dachten dat ...
Mijn vriend ook. Precies op de dat ik 24 weken was! Wat heerlijk om hem zo te zien stralen! (Hier ook placenta aan de voorkant)

3 jaar geleden

Mijn zus is jaren geleden geëmigreerd en niet vaak in Nederland. Nu is ze even hier voor een korte vakantie en ze heeft zojuist de kleine gewoon ZIEN schoppen in mijn buik🤩 Heeft zelfs manlief nog niet gezien haha

3 jaar geleden

🥰 Na een (te) rustige week is onze Chin Chan vanmorgen actief aan de zondag begonnen. Heerlijk weer echt duidelijke schopjes te voelen, en niet een gerommel ergens daarbinnen. Natuurlijk blijft pappa het leukste, dus werd het pas echt feest toen pappa zijn grote warme hand op mijn buik legde. 😜🥳

3 jaar geleden

🙈 Met de tablet op mn buik samen met erwt muziek luisteren... Hij geeft nog steeds af en toe een schopje...

3 jaar geleden

Ik werd gisteren verrast met een babyshower! Helemaal niet zien aankomen (ben zo scherp als n skippybal sinds de zwangerschap) maar super leuk! Helemaal naar mijn zin, dus zonder activiteiten of uitgebreide cadeau sessies maar met alle lieve mensen en goeie gesprekken :)

3 jaar geleden

Net de kleine man voor t eerst zien bewegen 😃🥰. Voel me al week zwaar vermoeid en vandaag helemaal niet lekker (nu 26+2). Dus dit mooie lichtpunt vandaag kon ik goed gebruiken😅😊.

3 jaar geleden

Een vrij heftige week gehad, door Corona, maar zo’n foto kan je dan weer zoveel meer energie geven. Besef je weer even dat die kleine gewoon het allerbelangrijkste is.

3 jaar geleden

Reactie op Tammie 85

Een vrij heftige week gehad, door Corona, maar zo’n foto kan je dan weer zo ...
Wat een knap plaatje 🥰 En sterkte hiermee

3 jaar geleden

Net m'n aanvraag bij het UWV ingediend voor de ZEZ uitkering. Op de kop af nog 2 maandjes werken, maar toch fijn dat die aanvraag nu gedaan is!

3 jaar geleden

Vandaag weer een heerlijke nergens last van dag. Eigenlijk was er steeds wel wat. Vanmorgen probleemloos gewerkt, als ware ik superwoman was. Nu lekker weekend en half slapend languit op de bank terwijl ik af en toe beweging voel... Weer echt zo',n niet te omschrijven gevoel van verbinding. Er zal ook maar een kindje komen, en ik koester het gevoel zoals dit. Ik kan dit, alles gaat goed, alles voelt goed, ik zal het koesteren en beschermen gevoel. 💙 Er zijn genoeg dagen dat ik bang ben het niet te redden, dat ik moe ben, last heb van kwaaltjes en het genieten heel ver weg is omdat mijn hoofd vol andere dingen zit.

3 jaar geleden

Een van mijn beste vriendinnen ksn oneijs mooi schilferen en tekenen. Zij gaat voor mij een murschildering maken van winnie de pooh! Zoo blij mee! Ze is er nu mee bezig en het wordt al zoo mooi!

3 jaar geleden

Superbenieuwd (en een beetje zenuwachtig) naar de allereerste cursusavond vanavond, van in totaal 5 sessies hypnobirthing 😊

3 jaar geleden

Ik geniet van een steeds drukker wordende baby in mijn buik en mijn lief geniet sinds deze week ook mee. Hij wrijft dan over mijn buik en niet veel later krijgt hij een duidelijke reactie 🥰. Ze was eerst een beetje wisselend in haar bewegingen waardoor hij het niet altijd goed kon voelen.

3 jaar geleden

Super babyshower gehad. Super verwend en even heerlijk dames onder elkaar😃🥰

3 jaar geleden

Vandaag zo trots op mijn ingewikkelde monster 🐕 (met enorme rugzak afkomstig uit Roemenië). Vanochtend tussen allemaal hardlopers gewandeld zonder dat ze uitviel. Ook niet naar fietser en auto's. Ze is geaaid door een meisje (oh dat was echt spannend!). Ze heeft gespeeld met een onbekende hond. En zichzelf uren vermaakt in de tuin. Grote stappen voor haar! Kan haar nog niet 100% vertrouwen, maar het gaat al zoveel beter! Moet voor haar ook veel fijner zijn zo, ze is veel relaxter.

3 jaar geleden

Ik had harde buik. Dus vriend legt zijn hand erop. Buik ontspande en Gelijk ging er iemand feestje vieren daarbinnen. Hij kon hem goed voelen bewegen 🥰. Ik voel meneer zo ie zo steeds meer en beter, zo speciaal 😍

3 jaar geleden

Ik heb vannacht geslapen, dat is echt fijn 😊