617 Reacties
3 jaar geleden
Heerlijk deze positiviteit!!
Wij hebben net de tweede echo gehad en onze klein doet het super! Nu 9+4, een duidelijk kloppend hartje en al lekker in beweging! Zoo fijn! 🥰
3 jaar geleden
Ik ben nu 9+4 van ons tweede kindje. Naast vermoeidheid deze keer verder geen kwaaltjes. In tegenstelling tot het eerste trimester van mijn eerste zwangerschap🙈. Dat maakte me eerst onzeker, omdat ik me niet echt zwanger voel, maar ik kan er nu echt van genieten! Doet me ook goed dat ik mijn dochtertje van 2 niet te kort hoef te doen🥰.
Zo bijzonder om dit nog een keer te mogen meemaken!
6 augustus de termijnecho, nu al zin in! Daarna mag de hele wereld het weten en daar kan ik bijna niet op wachten😅
3 jaar geleden
Ooh wat een verademing dit topic. Ik vermijd de topics waarvan ik weet dat ze negatief zijn, maar word toch ook nog vaak overvallen door alle reacties waarin (hoe verdrietig ook) uitgebreid verslag wordt gedaan van nare ervaringen.
Ik heb in mijn omgeving ook genoeg meegekregen waardoor ik bang ben, dus deze boost is welkom!!
3 jaar geleden
Ik ben nu 12+3 zwanger van ons eerste kindje, heb in maart een vroege miskraam doorgemaakt. Nu veel last van misselijkheid, hierdoor tot nu toe nog niet echt genoten van de zwangerschap afgelopen vrijdag zijn we door Prénatal gelopen..wat een heerlijke spulletjes en zo dankbaar dat ik nu eindelijk voor ons eigen kleintje kan gaan neuzen en shoppen ❤️. Ik tel nu al af naar februari ❤️❤️❤️
3 jaar geleden
Reactie op Steka
Woensdag 12 weken echo 😍😍 wie nog meer deze week?
Ik ook woensdag! Kan niet wachten….
3 jaar geleden
Reactie op Steka
Wat leuk!! Hoelaat ben jij aan de beurt?😍
Om 9.20 uur. Lekker vroeg gelukkig! En jij?
3 jaar geleden
Wauw super fijne topic 👍🏻🌸😄
Ik merk dat ik hier ook behoefte aan heb!! Ik ben vandaag 9 weken zwanger.🥳
In april helaas ook een miskraam gehad. Ik merk nu vooral dat ik niet al die negatieve ervaringen kan en wil lezen, daar wordt ik enorm onzeker van.
Zwanger zijn is iets moois, waar we zoveel mogelijk van moeten genieten. (Ondanks de kwaaltjes) Zorgen maken zal de situatie nooit veranderen, positiviteit maakt het leven en de zwangerschap zinvol ❤️😄
Ik zelf heb pcos dus wij hebben ook wat hulp gehad van de wetenschap. Nu na 1,5jr zwanger. Een droom die uitkomt, ons eigen gezinnetje.
Afgelopen vrijdag de 1e echo gehad en het hartje zien kloppen. De tranen sprongen in m’n ogen van geluk 🥰 ik ben zo dankbaar voor dit wondertje 🙏🏻🍀