Lieve allemaal,
Ik merk zelf dat ik de negatieve berichten minder lees, omdat ik veel behoefte heb aan positiviteit! Ook voor mijn eigen rust!
Dus het leek me mooi om een topic te starten waar we het alleen over de mooie dingen van de zwangerschap hebben!
Zo heb ik een hele begripvolle werkgever
En heb ik met precies 9 weken een tweede echo gehad met kloppend hartje.
(Uitwendig, want ik was gespannen en kon me daar beneden niet goed ontspannen.)
Wel een miniscul ledemaartje zien bewegen. Waarvan ik gok dat het een beentje was 😍
Nou. Kom maar op met alle mooie/fijne verhalen
Wat ben ik blij met deze topic heb dit echt nodig. Ben nu 12+4 maar soms nog wat angst dit komt door heel veel redenen. Probeer in me hoofd te houden zolang ik geen bloedverlies heb zit alles goed
Ja hè! Als we toch eens uren naar die frummeltjes konden kijken 😍. Maar da ...
Geduld is een schone zaak zeggen ze maar o zo lastig... maar let op als ze geboren zijn vraag je je af waar de tijd van je zwangerschap gebleven is... 🤣😄
Heel goed dit topic! Even positive vibes, want ook al weet ik precies wat alles mama’s met miskramen mee maken. Het maakt je zo onzeker.
Hier 10 weekjes. Zo ontroerend de eerste keer dat je de kleine ziet. 🥰
Heel goed dit topic! Even positive vibes, want ook al weet ik precies wat a ...
Dan loop je precies 1 dag voor op mij! Ik moet zeggen dat ik het nog steeds zeer onwerkelijk vind. Ook na een positieve test en twee goede echo's!
Heb genoeg klachten, maar voel me nog niet écht zwanger. Het is ook de eerste keer, dus dat kan misschien schelen...
Maar ik ben zooo gelukkig
Super fijn deze topic! Indd ik na een miskraam geen behoefte aan negatieve verhalen die je zo onzeker maken. Maar alleen maar positieve verhalen.
Morgen derde echo en ben dan 9,4 weken super veel zin om ons kleintje weer te zien!!
Dan loop je precies 1 dag voor op mij! Ik moet zeggen dat ik het nog steeds ...
Precies. Blijft ook super onwerkelijk!
Echt zwanger voelde ik me pas toen ik de eerste keer de hartslag hoorde, het voelde bewegen en echt een buikje kreeg!
Al was het verder niet te missen door de misselijkheid en andere klachten 😂
Precies. Blijft ook super onwerkelijk!
Echt zwanger voelde ik me pas toen ...
Jaa precies dit! Al die klachten maken het wel duidelijk..
Ik heb het hartje al wel gezien, maar nog niet gehoord, helaas. Hopelijk volgende week met de termijnecho!
Hier ook fijne berichten, iedereen is zo enthousiast en blij voor ons.
Hoop kaartjes gehad en leuke spulletjes al, ook al zo zin om van alles te kopen al is het leuker als je het geslacht weet.
Nu lkkr vakantie en pak mij rust en geniet nu nog meer van de zwangerschap.
De 2 echo's waren ook zo bijzonder onze kleine was lkkr aan het bewegen en draaien zelfs zo mooi, nu al een druktemaker net als ze vader.
Zo benieuwd wat het word heb zelf geen voorkeur en ook geen gevoel erbij wat het zou kunnen zijn.....