617 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op ShuMan

Vandaag uitslag nipt test. Niks aan handje! Helemaal gerust gesteld!
Wat fijn!

3 jaar geleden

Gisteren voor de eerste keer het hartje gehoord! 😍

3 jaar geleden

Ik mis het om 's ochtends koffie te drinken. Afgelopen maandag op de boot naar Schier cappuccino geprobeerd en dat smaakte prima!

3 jaar geleden

Het feit dat ik d.m.v. thuisinseminatie op 43-jarige leeftijd in een halfjaar zwanger ben geworden!

3 jaar geleden

Bewegende kleintjes op de echo 😍

3 jaar geleden

Reactie op Ama Ryllis

Het feit dat ik d.m.v. thuisinseminatie op 43-jarige leeftijd in een halfja ...
Wauw! Gefeliciteeeerd

3 jaar geleden

Afgelopen dinsdag een prachtige echo. Hartje gehoord, zien bewegen (leek op de hik. Haha 😍)! Helemaal verliefd

3 jaar geleden

Vandaag de eerste zwangerschapskleding besteld 😃

3 jaar geleden

Reactie op Ama Ryllis

😋 Haha ik had met 8 a 9 weken al andere shirts en eigg ook al broeken nodig...

3 jaar geleden

Ik gun mezelf op zaterdag mn half om half bakje koffie... Ik kan slecht tegen cafeïne, dus daarom dronk ik het niet meer , maar o wat een gemis. Nu een schep gewone koffie en een schep vrij. Het lekkerste bakje van de week. CAFEÏNE!!! ❤

3 jaar geleden

Reactie op Ama Ryllis

Wat leuk. Ik heb inmiddels ook m’n eerste broek (en bh’s!!) gekocht. Zit toch echt een stuuuuk beter dan m’n eigen spijkerbroek met een elastiekje om de gulp haha🤣 vandaag 14 wk❤️

3 jaar geleden

Bakfiets met 7 versnellingen gevonden op marktplaats 😃 Buurman heeft een kar en wil hem wel met me ophalen!

3 jaar geleden

Hier week 15 en mn misselijkheid is eindelijk écht afgenomen. Van 2 keer spugen per dag naar 2 keer per week 🤗🤗 *dansje*

3 jaar geleden

Reactie op Roosje724

Hier week 15 en mn misselijkheid is eindelijk écht afgenomen. Van 2 keer sp ...
Yess i feel you!!! Ik mag met je meedoen 🙌🏻 zelfde verhaal! Ik ben zo opgelucht!! 🥳🥳

3 jaar geleden

Gisteren het hartje voor het eerst gehoord! ❤️ De verloskundige gaf aan dat het met dit termijn (15w) misschien niet altijd goed te horen is, maar het was luid en duidelijk!🥰 we hoorde zelfs schopjes door de hartslag heen.

3 jaar geleden

Reactie op Mrtje

Gisteren het hartje voor het eerst gehoord! ❤️ De verloskundige gaf aan dat ...
Ow echt? Wij konden met 10+5 of iets dergelijks al horen, hadden toen termijnecho 😊

3 jaar geleden

Reactie op Heusi

Ow echt? Wij konden met 10+5 of iets dergelijks al horen, hadden toen termi ...
Jaa, we hebben er even op moeten wachten 😅 Ik had met 12 weken de termijn echo maar toen deden ze het niet laten horen, pas na 12 weken zeiden ze. Blijkbaar heeft iedere verloskundigenpraktijk een ander beleid hierin! 🤔 zelfs verhalen van mensen gelezen die het met 6 weken al mochten horen.

3 jaar geleden

Reactie op Mrtje

Jaa, we hebben er even op moeten wachten 😅 Ik had met 12 weken de termijn ...
Gek he! Heb wel gehoord/gelezen dat ze t niet te vroeg doen omdat t dan soms niet lukt vanwege de ligging achter t schaambot. Dan kan t natuurlijk spanning opleveren als je een hartje verwacht maar t komt niet of duurt lang etc.

3 jaar geleden

We mochten weer even gluren!🥰🥰🥰 14+3

3 jaar geleden

Wij hadden vorige week donderdag een doorsnee controle zonder echo. Maarrr we mochten wel voor het eerst naar het hartje luisteren, daar dacht de kleine spruit anders over,, die was zo druk (had de VK nog niet eerder gehad) dat ze het hartje amper kon laten horen. Als we het fijn vonden konden we in de middag langskomen voor een echo, daar zeggen wij natuurlijk geen nee tegen! Ons ninja kind lag wederom niet stil, maar was wel de binnenkant van mijn buik aan het bewerken met zijn lange benen haha. Hopen dat de kleine maandag met de geslachtsecho wel eventjes stil wil liggen.