617 Reacties
3 jaar geleden
Ik mis het om 's ochtends koffie te drinken. Afgelopen maandag op de boot naar Schier cappuccino geprobeerd en dat smaakte prima!
3 jaar geleden
Het feit dat ik d.m.v. thuisinseminatie op 43-jarige leeftijd in een halfjaar zwanger ben geworden!
3 jaar geleden
Reactie op Ama Ryllis
Vandaag de eerste zwangerschapskleding besteld 😃
😋 Haha ik had met 8 a 9 weken al andere shirts en eigg ook al broeken nodig...
3 jaar geleden
Ik gun mezelf op zaterdag mn half om half bakje koffie... Ik kan slecht tegen cafeïne, dus daarom dronk ik het niet meer , maar o wat een gemis. Nu een schep gewone koffie en een schep vrij. Het lekkerste bakje van de week. CAFEÏNE!!! ❤
3 jaar geleden
Bakfiets met 7 versnellingen gevonden op marktplaats 😃
Buurman heeft een kar en wil hem wel met me ophalen!
3 jaar geleden
Reactie op Heusi
Ow echt? Wij konden met 10+5 of iets dergelijks al horen, hadden toen termi ...
Jaa, we hebben er even op moeten wachten 😅 Ik had met 12 weken de termijn echo maar toen deden ze het niet laten horen, pas na 12 weken zeiden ze. Blijkbaar heeft iedere verloskundigenpraktijk een ander beleid hierin! 🤔 zelfs verhalen van mensen gelezen die het met 6 weken al mochten horen.
3 jaar geleden
Reactie op Mrtje
Jaa, we hebben er even op moeten wachten 😅 Ik had met 12 weken de termijn ...
Gek he! Heb wel gehoord/gelezen dat ze t niet te vroeg doen omdat t dan soms niet lukt vanwege de ligging achter t schaambot. Dan kan t natuurlijk spanning opleveren als je een hartje verwacht maar t komt niet of duurt lang etc.
3 jaar geleden
Wij hadden vorige week donderdag een doorsnee controle zonder echo. Maarrr we mochten wel voor het eerst naar het hartje luisteren, daar dacht de kleine spruit anders over,, die was zo druk (had de VK nog niet eerder gehad) dat ze het hartje amper kon laten horen. Als we het fijn vonden konden we in de middag langskomen voor een echo, daar zeggen wij natuurlijk geen nee tegen! Ons ninja kind lag wederom niet stil, maar was wel de binnenkant van mijn buik aan het bewerken met zijn lange benen haha. Hopen dat de kleine maandag met de geslachtsecho wel eventjes stil wil liggen.