617 Reacties

3 jaar geleden

Vandaag de dertien weken echo met 14+2, echt bizar hoe goed je alles kon zien. De echoscopiste vond dat we een fotogenieke baby hadden dus veel foto's mee gekregen. Helemaal gelukkig nu 😍

3 jaar geleden

Onze baby is nual eigenwijs met zon apparaatje opzoek naar t hartje voor controle. Hele buik gehad zat hij/zij helemaal onderaan achter t schaambotje verstopt. En allemaal maar bewegen haha maar wat een heerlijk verhaal voor later

3 jaar geleden

Reactie op kimm01-11

Onze baby is nual eigenwijs met zon apparaatje opzoek naar t hartje voor co ...
Als ik thuis wil luisteren ligt het ook vaak ver, haha 😋

3 jaar geleden

Gisteren hebben we de pretecho gehad bij 15+4 wk. De kleine bewoog alles behalve de bovenbeentjes, die bleven lekker bij elkaar 🤣 dus ik mocht even op m’n zij rollen, beetje met m’n buik bewegen, nog maar even gaan plassen…En nèt voordat we het bijna hadden opgegeven kwamen er drie streepjes in beeld! 💗🌸💗🌸 Wij krijgen een meisje!

3 jaar geleden

Reactie op AS

Gisteren hebben we de pretecho gehad bij 15+4 wk. De kleine bewoog alles be ...
Wat leuk! Wij hadden zaterdag de pretecho met 15+4 en krijgen ook een meisje! 💖

3 jaar geleden

Wil jullie graag deze duimecho showen, vond t zoiets moois en schattigs! Dit was met 15+2 weken, maandag 17 weken, maar ik smelt hier helemaal van! 💖 Ze is zo beweeglijk, maar dat vind ik zo leuk om te zien! Ondanks dat m’n placenta aan de voorkant ligt, voel ik der ook al. Allemaal een hele fijne zwangerschap en geniet geniet geniet! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op RachelleAlisha

Wil jullie graag deze duimecho showen, vond t zoiets moois en schattigs! Di ...
Aaach dat is inderdaad echt heel schattig! 🌸🥰 en wat bijzonder dat je haar al voelt. Geniet ervan!

3 jaar geleden

Hee wat fijn om te lezen! Hou die positiviteit er vooral in, het is alleen maar fijn om positief te zijn! 😀 Vriendlief en ik ontdekten de zwangerschap bij 5 weken en hebben het vrijwel meteen aan de directe familie verteld. Al vrij snel volgden vrienden en verdere familie. We kregen wel eens feedback zoals "de eerste drie maanden zijn zo kritiek dus pas op" maar daar hebben we ons vrij weinig van aangetrokken. We waren vooral heel blij met dit kleine grote nieuwtje en vooral bezig met de leuke kant ervan. In tegenstelling tot sommigen die juist de negatieve kant willen omarmen onder het mom van 'realistisch zijn'. Doe vooral waar je je zelf het fijnst bij voelt en omring je zoveel als kan met mensen die in jouw positieve vibe kunnen delen, positieve verhalen delen en je steunen in dat wat jij belangrijk vindt in je zwangerschap en voor je kindje 🧡

3 jaar geleden

Reactie op Mrtje

Jaa, we hebben er even op moeten wachten 😅 Ik had met 12 weken de termijn ...
Ik moest met 7 weken voor een eerste echo in een speciaal echo centrum. Toen gelijk voor het eerst het hartje gehoord zo ontzettend mooi. Bij elke echo daarna hartje laten horen en vanaf 13 weken ook bij controle bij de verloskundige mogen luisteren. Vind het elke keer weer zo bijzonder en mooi.

3 jaar geleden

Reactie op AS

Aaach dat is inderdaad echt heel schattig! 🌸🥰 en wat bijzonder dat je ha ...
Heel bijzonder! Dankjewel! Jij ook! 🥰🥰🤍

3 jaar geleden

Reactie op Tammie 85

Ik moest met 7 weken voor een eerste echo in een speciaal echo centrum. Toe ...
Oh dat is snel met 7 weken. Wat fijn! Ja mooi hè, Ik mag over 2 weken weer even luisteren 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Mrtje

Oh dat is snel met 7 weken. Wat fijn! Ja mooi hè, Ik mag over 2 weken weer ...
Was toen ook heel blij dat ik vroeger mocht had te maken met negatieve ervaringen.

3 jaar geleden

Vandaag al 18 weken! Ik voel ons baby’tje bewegen en gisteren heeft mijn vriend een begin gemaakt aan het verven van de muren in de babykamer. Over 2 weken komen de meubels. Wat een leuke en goede vooruitzichten en wat geniet ik hiervan!! 🥰

3 jaar geleden

Wij hebben gisteren onze 20 weken echo gehad, mogen alleen vandaag nog eventjes spieken want onze dondersteen hield steeds de handjes tegen de borstkas waardoor de doorbloeding van t hartje niet mooi te zien was. Er is ons verzekerd dat alles er prima uitziet en dat het een "routine onderzoek is, ik vind het vooral leuk dat we nog eens mogen kijken naar onze knapperd 😍. Gewoon al op de helft deze week 🙏. Heb de dagen voor de echo veel in deze topic gekeken..gewoon voor de positieve vibes ❤️

3 jaar geleden

Vandaag 16.3 weken en gisteren het geslacht gehoord. We krijgen een zoontje! De eerste in beide families 😊 en nog veel belangrijker, hij groeit goed. Op naar de 20 weken echo!

3 jaar geleden

Reactie op Leentje89

Wij hebben gisteren onze 20 weken echo gehad, mogen alleen vandaag nog even ...
Wat fijn dat je er wat aan hebt gehad, voor de vibes! Nu lekker genieten van een prachtig dobdersteentje. Halverwege al... damn. Tijd gaat hard!

3 jaar geleden

Ik heb straks een hyperbaby want ik gun me weer een bakje met cafeïne. 😋❤

3 jaar geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Ik heb straks een hyperbaby want ik gun me weer een bakje met cafeïne. 😋❤
Ik drink ook zo af en toe een of 2 bakkies! Merk dat het mij zo veel goed doet. Dan maar een hyperbaby, anders trek ik mn dagen niet 😅😭🤣

3 jaar geleden

Volgens mij heb ik de kleine nu een paar keer gevoeld! Heel kort, licht, alsof m'n darmen even een mini kronkelige beweging maakten. 17 weken vandaag en de verloskundige zei laatst al dat ik haar snel zou gaan voelen gezien de ligging van de placenta en onze druktemaker💕

3 jaar geleden

Reactie op ND93

Volgens mij heb ik de kleine nu een paar keer gevoeld! Heel kort, licht, al ...
Leuk!! Ik heb ze vannacht ook voor het eerst gevoeld! Ben 16 wk nu met placenta's voor.