617 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Ik heb straks een hyperbaby want ik gun me weer een bakje met cafeïne. 😋❤
Ik heb dat als ik een avondje maar de muziek ben geweest, dan is hij ook mega druk.

3 jaar geleden

Vriendlief en ik stonden gister samen onder de douche. Blijkbaar vond erwt de yoga ook leuk, hij was daarna pittig actief. Mijn buik voelde als een harde bal en ik speurde naar waar meneer mogenlijk met zijn kontje kon liggen. Kijk nou, zei ik, het lijkt wel hier rechts van mijn navel, dat dat meer een bobbel is. Vriendlief legde zijn grote hand er op en wachte even. En ineens, zei hij dat hij druk terug voelde! Alsof er iemand even tegen zijn hand duwde. Zo'n eerste keer met een eerste kindje, het is toch ook een beetje jezelf gek maken. Voel ik nu wat? Toch waren wij heilig overtuigd. Later voelde ik erwt nog een keer heel duidelijk. Een soort golf beweginkje. Wij supertrots als ouders natuurlijk. 🥰❤

3 jaar geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Vriendlief en ik stonden gister samen onder de douche. Blijkbaar vond erwt ...
Aaaah zo blij voor je!

3 jaar geleden

Zijn jullie ook zo trots op wat je lijf aan het presteren is? Ik ben er iedere dag verwonderd over. Vind het machtig om de veranderingen te zien.

3 jaar geleden

Reactie op Ama Ryllis

Zijn jullie ook zo trots op wat je lijf aan het presteren is? Ik ben er ied ...
Ooh ja echt! Als ik zie hoe snel mijn buik veranderd… en tegelijkertijd merk je er weinig van dat er een echt kindje binnen in je zit. Gisteren goede 16 weken controle gehad, dat er dan uit je buik een hartslag komt. Bi-zar!

3 jaar geleden

Reactie op Ama Ryllis

Ik ben zooo trots! Maar ook elke dag weer zo verbaast! Besef me minstens 1x per dag: ohja ik ben gewoon echt zwanger.. (Het is zeker niet vanzelf gegaan, maar wat ben ik blij met die kleine)

3 jaar geleden

Reactie op Mas-1

Ik ben zooo trots! Maar ook elke dag weer zo verbaast! Besef me minstens 1 ...
Herkenbaar! Ik vind het nog steeds onwerkelijk. Dat er gewoon een klein mensje in mij groeit. Zo bijzonder. Maar ik kijk er zo naar uit om onze dochter te ontmoeten 💕

3 jaar geleden

Reactie op Ama Ryllis

Ohhh ja heel herkenbaar! Ik besefte me pas wat een wonder het eigenlijk is toen ik de positieve test zag. Ik heb toen ook nog filmpjes zitten te kijken over het proces van de eisprong, bevruchting tot aan de innesteling en dan dat besef dat dat allemaal in mijn lichaam is gebeurd 🙈 en nu is er een baby’tje in mij aan het groeien, 24/7 terwijl ik daar zelf bijna niks van merk. Echt heel bijzonder! Ik kan niet wachten tot ik haar ook echt ga voelen in mijn buik 🥰

3 jaar geleden

Soms sta ik in de douche en dan kan ik minutenlang vol liefde naar mijn buik kijken, praten en aaien 🥰❤

3 jaar geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Soms sta ik in de douche en dan kan ik minutenlang vol liefde naar mijn bui ...
Ik zit ook echt de hele dag aan mijn buik 🙈

3 jaar geleden

De eerste keer dat ik zijn hartje hoorde😍. Mijn vriend die heel lief en geduldig met me is. Dat meneer altijd aan het duikelen en bewegen is met echo's

3 jaar geleden

Gezegend met al die activiteit in mijn buik. 🥰 Doppler er even bij en toen had ik hem bijna meteen gevonden. Nu is het nog een soort plop, ik wil het niet weten over een paar weken... 🙊🙈

3 jaar geleden

Volgens mij heb ik ons kindje voor het eerst bewust gevoeld!😁🤩😇🥰 Bij de controle legde de verloskundige uit waar precies mn baarmoeder nu zit, en dat het dus geen darmen kunnen zijn als ik daar ergens iets denk te voelen 😃 Toen ik thuiskwam en op de bank ging zitten gaf hij/zij meteen een signaaltje!😍🥰

3 jaar geleden

Leuke 20 weken echo gehad! Aardige dame die precies vertelde wat we zagen. Onze kleine zwaaide nog even

3 jaar geleden

Deze foto is genomen vlak na de vruchtwaterpunctie , baby lag zo mooi stil dus het was ook snel klaar , en lijkt alsof de baby de voetje over elkaar heeft gekruist , vind de baby echt in chill modus op echo☺️ en nog meer positiviteit : er zijn geen genetische afwijkingen uit de punctie gekomen🥰 weer een zorg minder. Maandag nog een guo en dan hopen dat we eindelijk na zoveel weken onzekerheid echt kunnen genieten van het wondertje in mijn buik♥️

3 jaar geleden

Kreeg een pakketje prematuurkleding opgestuurd van mijn zus, super blij mee!

3 jaar geleden

Ik kreeg vandaag weer een mooi pakketje opgestuurd! Lakentjes, dekentjes, rammel- en knisperspeeltjes, kleding. En alles met zorg ingepakt, overal zaten strikjes omheen. Zo leuk! Fijn dat er nog lieve mensen op de wereld zijn, wordt zeer gewaardeerd!

3 jaar geleden

Kreeg een 3d fotootje mee met de 20w echo. Ons kleine aapje🥰

3 jaar geleden

Schuifelde met mijn buik door het winkelcentrum. Aan de zijkant van een winkel zat een vrouw op de grond. Van een afstandje riep ze me toe:"hé, baby?" Ik:"ja, twee!" Zij lachend:"mooi mooi mooi!" Allebei blij 😊

3 jaar geleden

Nu 18+2wk Vorige week onze kleine meid voor het eerst gevoeld. Nu voel ik haar vaker vooral in rust. Nog ver weg maar een heel bijzonder gevoel 🥰🥰🥰🥰