617 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Heusi
Hoe herkende je het? Ik had gisteren t idee te voelen, maar vond het nog la ...
Als ik voor mezelf moet spreken: ik voelde echt een soort plopje. Ik kreeg echt even een stoot zenuwen, en dacht, is ze dat nou?? En toen ik me ging concentreren erop, even later weer. Soms voel ik ook een soort aai ofzo, maar dan heel ver weg. Voelde het eerst alleen savonds als ik op de bank lag (onderuit gezakt) of als ik in bed lag. Nu voel ik vaker een soort plopjes/stootjes. M’n darmen voelen toch echt anders. Lastig uit te leggen. Ik denk dat ik haar achteraf ook al wat langer voel. Had dan vooral in de avond een soort onrustig gevoel in mijn buik. Grote kans dat jij ook gewoon de kleine voelt!
3 jaar geleden
Na een paar te rustige dagen voel ik onze erwt lekker aan het rommelen 🥰👍🏻❤ Mooiste gevoel wat er is ❤
3 jaar geleden
Dinsdag met ascal begonnen, net op controle. Bloeddruk is keurig gezakt!
3 jaar geleden
Kreeg net van de buren drie porties eten, zo lief!
En buren klinkt dichtbij, maar ik woon buiten uit, dus ze wonen een halve kilometer verderop.
3 jaar geleden
Net autostoeltjes gekregen van een oud-collega. Eén als opvolger voor de maxicosi en twee voor daarna. Die twee grotere zijn echt als nieuw!
Blij mee, maar ja, waar laat je het 🤭
3 jaar geleden
Vorige week autostoel gekocht (mazzel dagen Prénatal). De 360 family fix van Maxi-Cosi. De coral baby stoel (met uitneembaar binnen gedeelte) en de vervolg stoel. Heb hem gekregen van mijn opa 🥰 (88jr). Zo super blij ermee. Nu wachten op de bezorging
3 jaar geleden
Ik was vanochtend bij de psychiater van de P.O.P.P.poli.
Ze was positief over hoe de afbouw van de medicatie gaat. Nu nog de avonddosis van de dempers eraf (de rest heb ik er al af) en dan één van de twee antidepressiva. Blijft de sterkste over en dan zou ik in principe borstvoeding moeten kunnen geven 🎉
3 jaar geleden
In mijn laatste werkweek voor mijn verlof hebben we nog een teamuitje staan. Helaas op de drukste dag van de week voor mij, nu hebben mij collega’s geregeld dat ik s middags even naar huis kan om te rusten zodat ik s avonds gewoon mee kan met het teamuitje. Ben hier echt super blij mee, vind dit een mooie afsluiting om daarna lekker met verlof te gaan.
3 jaar geleden
Ik voel ons meisje inmiddels af en toe flink bewegen in mijn buik! 🥰 afgelopen dinsdag hadden we een goede 20 weken echo en mijn bloeddruk is nog steeds stabiel dankzij de medicatie! Ik mocht weer even het hartje luisteren, maar de verloskundige moest er echt achteraan jagen met het apparaat, want de kleine meid was nogal beweeglijk haha! 😅😍
3 jaar geleden
Stiekem vind ik het heel leuk als erwt actief is en manlief nog niet thuis om dan muziek op te zetten bij mijn buik en dan mee te zingen. 😜 Zingen schijnt goed te zijn, maar ik onthoud zo slecht. Gelukkig weet hij de komende jaren toch nog niet wat de teksten van Mooi Wark betekenen... 😉
3 jaar geleden
Mijn vriend heeft bij begin 20 weken haar voor het eerst echt gevoeld! Ik voelde haar al een paar weken eerder maar nu ook aan de buitenkant te voelen 🥰 ze wilde zich eerst niet laten voelen toen hij zijn hand op mijn buik had, maar toen was het in 1x een hele duidelijke schop. Ze wilde geloof ik even hoi zeggen haha.
3 jaar geleden
Vanavond partnerles bij de zwangerschapsyoga. Hoewel manlief het eigenlijk vreselijk vond toch mee, en met zijn drietjes genoten. 🥰❤ Kleine erwt vond het denk ik maar wat leuk dat pappa mee was en bewoog er druk op los.