12 Reacties

één jaar geleden

Wij deden rond 1j2m een allergietest bij de NKO arts. Prikjes in de rug, zo’n 15 tal. Daarop druppeltjes en dan 15min wachten. Het waren de langste 15min van mijn leven… 😅 wenen wenen wenen maar het moest gebeuren. Duidelijke reactie op pollen en huisstofmijt. Hij krijgt nu allergie druppels. :)

één jaar geleden

Waar hebben jullie kindjes last van?

één jaar geleden

Reactie op Rell

Waar hebben jullie kindjes last van?
Eczeem, heeel erg eczeem!

één jaar geleden

Reactie op hanny445

Wij deden rond 1j2m een allergietest bij de NKO arts. Prikjes in de rug, ...
Wat voor druppels krijgt hij? En wat voor klachten had hij daar bij?

één jaar geleden

Mijn kindje heeft heel erg eczeem ik heb met 14.5 maand een allergie test gehad via de kinderarts na heel veel zeuren, er is bloed geprikt voor voedsel. Er kwam uit dat hij voor alles antistoffen maakt behalve vis 😢

één jaar geleden

Reactie op Mi1234

Mijn kindje heeft heel erg eczeem ik heb met 14.5 maand een allergie test g ...
Oh jeetje..hoe gaat het nu? hier ook heel erg eczeem.. allergie test krijgen is zo moeilijk! Maar ga nu echt op mijn strepen staan dit kan niet langer!

één jaar geleden

Reactie op alice2022

Wat voor druppels krijgt hij? En wat voor klachten had hij daar bij?
Gho ja, klachten…. Vooral heel veel ziek zijn. 2 oorontstekingen per maand. De druppels die hij krijgt zijn Xyzall. Uiteindelijk hebben de druppels niet veel geholpen tegen de oorontstekingen. Buisjes waren de oplossing.

één jaar geleden

Mijn dochtertje heeft ook last van eczeem. Wij hebben haar niet laten testen omdat we zelf al gemerkt hebben dat het van de zon is. In de winter heeft ze geen last en als ik een paar dagen met haar binnen blijf is het ook beter, vanaf dat we buiten komen als de zon schijnt staat ze vol.ze krijgt druppels tegen de jeuk en ik smeer haar in met body melk.

één jaar geleden

Hallo, wij hebben een bloedname laten doen om verschillende allergieën te laten testen

één jaar geleden

Reactie op Sabineke

Hallo, wij hebben een bloedname laten doen om verschillende allergieën te l ...
Kwam daar iets uit bij jullie? En deden ze moeilijk over zo’n test? Wat voor klachten waren er?

één jaar geleden

Yes, onlangs bloed afgenomen bij onze kleine man. Na 3 afspraken bij de HA over hetzelfde probleem er op gestaan dat er bloed afgenomen werd. De uitslag waar we al voor vreesden; gluten allergie (of eigenlijk intolerantie) helaas. Gewoon aangeven dat je aanwijzingen hebt op de allergie en duidelijk zeggen wat je wilt. Bloed afnemen zelf ging overigens heel goed, geen kick gegeven. Succes 🤞🏼

één jaar geleden

Reactie op alice2022

Kwam daar iets uit bij jullie? En deden ze moeilijk over zo’n test? Wat voo ...
Ja zeker! Blijkt allergisch te zijn voor banaan en wit van ei( geen eiwitten). Is via de pediater gegaan op onze vraag. Was niet zo moeilijk. De bloedname was wel niet evident. Hij had vaak vreemde uitslag op zijn huis waarvan niemand zich zorgen maakten, maar toch en zijn stoelgang die vaak in de nacht kwam en veel last van winden.