18 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een stoel gekocht met 360 graden wij vinden het super en hebben een stoel waar die nu al in mag 9 maanden en 2 weken. https://www.bol.com/nl/p/maxi-cosi-axissfix-i-size-autostoeltje-360-draaibaar-authentic-graphite/9200000129156867?referrer=socialshare_pdp_androidapp

3 jaar geleden

Wij hebben deze, aangezien wij nog wel een flinke jongen hebben is deze geadviseerd (is wat breder, dus groeit hij niet zo snel uit) ze gaf aan dat als wij maxi cosi of cybex oid namen we volgend jaar dan waarschijnlijk weer konden 🤭 deze is ook 360 graden en moet zeggen dat dit echt wel ideaal is. Ze hebben nu korting bij Prenatal trouwens.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi pearl 360 omdat we de base toch al hadden. Heel blij mee. Ga vooral langs in een winkel om je te laten adviseren en kijk goed wat in je auto past qua ruimte. 360 stoeltjes hebben, vooral tegen de rijrichting in, veel ruimte nodig. Niet elke bijrijdersstoel zit dan nog lekker. Bij ons is dat trouwens niet het geval.

3 jaar geleden

Reactie op miszkrissie

Wij hebben een stoel gekocht met 360 graden wij vinden het super en hebben ...
Wij hebben deze ook. Ik vindt hem heel fijn.

3 jaar geleden

Reactie op Mariëlle29

Wij hebben deze ook. Ik vindt hem heel fijn.
Ja wij ook echt een super fijn ding makkelijk in gebruik ook

3 jaar geleden

Bedankt allemaal! We zijn inmiddels voor de Maxi-cosi Axissfix gegaan. Tot nu toe super tevreden!

3 jaar geleden

Ik ben enorm tevreden over de Maxi-Cosi Mica Pro Eco I-Size Authentic Black. Het kost wel wat maar die kan lang mee gaan. Draait 360-graden. Is stevig en enorm makkelijk in gebruik. Ja het kost wel wat maar ik ben enorm tevreden. In de auto van mijn man hebben we een simpele autostoeltje (Kidsriver Elin).

3 jaar geleden

Wij hebben een maxicosi tobi nog van de oudste. Stoel is wel 8 jaar oud inmiddels 🙈 maar ziet er nog super uit. Vond hem bij mijn zoontje ook ideaal omdat hij in lig stand (zo goed als) kan. Alleen kan je hem niet achterste voren zetten en merk dat ik dat nu heel erg lastig vind

3 jaar geleden

Kan de maxicosi Assifix ook nog gedraaid worden als die in voorwaartse richting staat?

3 jaar geleden

Reactie op YJansen

Kan de maxicosi Assifix ook nog gedraaid worden als die in voorwaartse rich ...
Ja dat kan ook
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op YJansen

Kan de maxicosi Assifix ook nog gedraaid worden als die in voorwaartse rich ...
Ja! Werkt echt super handig. Wij zijn echt heel tevreden

3 jaar geleden

Reactie op Lisette180691

Wij hebben deze, aangezien wij nog wel een flinke jongen hebben is deze ge ...
Ik weet niet of je nog meeleest maar denk je dat deze stoel ook in een wat compactere auto past? Ik heb een Polo en kan deze stoel alleen online vinden dus wat huiverig om te bestellen..

3 jaar geleden

Reactie op muisje15

Ik ben enorm tevreden over de Maxi-Cosi Mica Pro Eco I-Size Authentic Black ...
Deze hebben wij ook! Heel tevreden over

3 jaar geleden

Reactie op Tokki

Ik weet niet of je nog meeleest maar denk je dat deze stoel ook in een wat ...
Oeh dat durf ik niet te zeggen , zou zeggen van wel Maar wij hebben deze gewoon geprobeerd in de winkel bij Prenatal hoor, hebben ze hem daar niet meer ?

3 jaar geleden

Wij hebben de joie i-spin en zijn hier ZO tevreden over! En dat ronddraaien is voor ons wel echt een uitkomst. Hebben ook een kleine auto, dua super fijn

3 jaar geleden

Nee daar is ie helaas uitverkocht, maar zal het in de gaten houden, wist niet dat je daar ook mocht proberen!

3 jaar geleden

Reactie op muisje15

Ik ben enorm tevreden over de Maxi-Cosi Mica Pro Eco I-Size Authentic Black ...
Wij hebben die ook van maxi cosi, super tevreden over en dat 360 is echt een uitkomst hè. Ideaal!

3 jaar geleden

Wij hebben gisteren de Maxi Cosi Axiss gekocht, deze kan 180 graden draaien, dus wel prettig dat het stoeltje draaibaar is richting de zijkant. Het kindje kan hierin dus niet tegen de rijrichting in zitten, wijzelf vinden dit niet zo belangrijk gezien wij nauwelijks met de auto gaan en anders zijn het echt kleine stukjes. Prijsverschil tussen dit stoeltje en eentje die 360 graden kon draaien was aanzienlijk (nu €159 betaald).