25 Reacties

één jaar geleden

Wel draaibaar, zoveel fijner voor je rug met in de auto tillen etc.

één jaar geleden

Wij hebben van sleeworld een 360 graden. Hier kunnen ze in tot 12 jaar.

één jaar geleden

Draaibaar! Zo fijn met het erin tillen en vastmaken, zeker als ze straks ook ouder en dus ook zwaarder zijn. Wij hebben de pearl 360 en zijn er heel tevreden over. Fijne stoel, draait goed en ons zoontje zit er goed in. Wel even opletten dat je dan ook de familyfix 360 base nodig hebt (als je die nog niet had). Anders is de mica 360 vergelijkbaar geloof ik

één jaar geleden

Als je voor een draaibare gaat : maxi cosi mica pro eco i-size. We zijn vandaag toevallig voor de tweede keer naar een baby winkel gegaan om te oriënteren. En deze is er 2 keer als beste uit gekomen. Echt een heel goed mooi ding, werd ook het meeste verkocht zei hij.

één jaar geleden

Reactie op Arixx

Als je voor een draaibare gaat : maxi cosi mica pro eco i-size. We zijn va ...
De base zit erbij, kan 360° draaien, climat control voering, extra beveiliging tegen zijwaartse botsingen en alles is aanpasbaar. En kan vanuit ligstand draaien, sommige kun je alleen vanuit zitstand draaien.

één jaar geleden

Haha top ik ga voor de draaibare! Iemand ervaring met de Maxi-Cosi AxissFix Autostoeltje Authentic Graphite? Die is nog wat goedkoper en voldoet ook aan alle eisen

één jaar geleden

Reactie op Arixx

Als je voor een draaibare gaat : maxi cosi mica pro eco i-size. We zijn va ...
Weet je toevallig het verschil tussen de pro en de eco?

één jaar geleden

Reactie op Kell95

Weet je toevallig het verschil tussen de pro en de eco?
Wij hebben ook de Mica en zijn er erg blij mee! Volgens mij is het enige verschil de stof, bij eco van eco materiaal gemaakt. Wij hebben de eco variant.

één jaar geleden

Reactie op Arixx

Als je voor een draaibare gaat : maxi cosi mica pro eco i-size. We zijn va ...
Deze hebben wij ook. Wij hebben onze zoon laten kiezen. Hebben hem in alle 4 de "meest verkocht" (bij babypark) stoelen gezet. Bij de meeste zat hij niet lekker en begon gelijk te huilen maar deze ging hij er lekker voor zitten en liet alles gebeuren. Vonden zelf deze stoel ook het fijnste dus dat kwam goed uit. Nu enkele weken in gebruik en nog steeds super blij mee. Hij kan lekker slapen onderweg en zijn hoofdje zit goed stevig tussen de steunen.

één jaar geleden

Wij hebben ook de maxicosi mica pro eco i-size. Heel tevreden over. Zowel wij als m'n zoontje die er altijd lekker in slaap in valt.

één jaar geleden

Reactie op Febbaby1

Wij hebben ook de Mica en zijn er erg blij mee! Volgens mij is het enige ve ...
Ah oke! Scheelt wel 100 euro 😳

één jaar geleden

Reactie op Kell95

Haha top ik ga voor de draaibare! Iemand ervaring met de Maxi-Cosi AxissFix ...
Die hebben wij dus ook bekeken en besproken. De verkoper zei : in theorie gaat deze tot 4 jaar, maar er komen vaak mensen met een kindje van 2.5/3 jaar terug omdat het kindje niet meer past. Het kont gedeelte is niet zo diep als bij bijvoorbeeld de mica. Daardoor sneller te kleiner. Want ik zelf heel gek vind : er zit een soort gordel langs de zijkant gespannen als je hem draait, waardoor je je kindje er eigenlijk iets lastiger uithaalt als je hem zijwaarts draait. Weet even niet hoe ik het moet uitleggen maar je kan het in de winkel zien.

één jaar geleden

En als je ze in het echt zien zie je ook gewoon dat die mica veel meer comfort heeft, meer kussentjes, dikke zachte gedeeltes etc. Kindje zit veel meer ingepakt. Assifix was vergeleken met de mica echt gewoon een bak met riempjes 🤣

één jaar geleden

Heel fijn jullie reacties! We gaan denk ik voor de mica eco! Goede prijs / kwaliteit en ziet er ook nog knap uit 🙂

één jaar geleden

Reactie op Kell95

Haha top ik ga voor de draaibare! Iemand ervaring met de Maxi-Cosi AxissFix ...
Die is net wat goedkoper in zijn werking in vergelijking met de mica pro. Ik heb ze beide getest en ben toch voor de mica gegaan vanwege comfort voor mij en de baby

één jaar geleden

Wat is het verschil tissen de mica en de pro eco?

één jaar geleden

Hoe zijn de ligstanden van de mica ? Ik heb laatst ook bij de axissfix gekeken en had het idee dat als je baby daarin in slaap valt dat het hoofdje voorover zou vallen..

één jaar geleden

Hoe zijn de ligstanden van de mica ? Ik heb laatst ook bij de axissfix geke ...
We hebben onze dochter in de mica gezet en was heel goed.

één jaar geleden

Reactie op Lilly2021

Wat is het verschil tissen de mica en de pro eco?
Ik zie dat de eco vanaf 3 maanden gaat en de pro eco gaat vanaf geboorte en heeft een andere "verbeterd" stofje. Wij krijgen vandaag de eco binnen, volgens mij zit er niet heel veel verschil in☺️

één jaar geleden

Reactie op Kell95

Haha top ik ga voor de draaibare! Iemand ervaring met de Maxi-Cosi AxissFix ...
Ik zou idd ook echt voor de draaibare gaan! Wij hebben deze, bevalt erg goed!