25 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Kell95

Ik zie dat de eco vanaf 3 maanden gaat en de pro eco gaat vanaf geboorte en ...
Wij hebben ook gewoon de eco ipv eco pro. Scheelt idd bijna 100 euro. Verschil idd het stofje en bij de pro eco zit nog een stoelverkleiner bij. Die hadden wij toch niet meer nodig

één jaar geleden

Wij hebben in mijn auto de joie I-spin 360 graden en in mijn man zijn auto (deze is net binnen gekomen) novi David pro. Ben echt super blij met de joie. Kan je met één hand draaien naar de richting die je nodig hebt om je kindje erin te zetten. De novi is iets moeilijker, maar deze hebben we ook alleen maar, omdat 2 autostoeltjes toch wel erg handig is. Vooral als mijn man straks de kleine naar de opvang brengt en ik haar ga halen. Ook als de auto naar de garage moet dan zit je niet zo te hannesen met stoeltjes overzetten enzo

één jaar geleden

Reactie op Dalesia

Wij hebben in mijn auto de joie I-spin 360 graden en in mijn man zijn auto ...
Ooh en wat opzich ook wel mooi is voor de mensen die geen isofix hebben in de auto de novi autostoel kan met isofix maar ook gewoon met de gordel vast gezet worden in de auto. Met gordel heb je alleen iets minder aan de 360 draai functie

één jaar geleden

Hoe zijn de ligstanden van de mica ? Ik heb laatst ook bij de axissfix geke ...
Je kan deze echt wel redelijk goed kantelen voor een slaapstand. Hebben in andere auto de axissfix en kantelt maar half zo ver