10 Reacties

één jaar geleden

Hier ook hetzelfde. Vlees gaat er wel in, maar groenten en aardappels of pasta niet, gooit alles op de grond. Nu al een week of 3.

één jaar geleden

Kan een fase zijn maar het kan ook tandjes/kiesjes zijn die doorkomen. Hier gebeurt het ook weleens en bij ons is het dan meestal dat. Ze verdraagt dan geen warm eten.

één jaar geleden

Hier vaak een fase

één jaar geleden

Ach toch fijn de herkenning :). Laat het dan een fase zijn!!

één jaar geleden

Hier ook hoor! Hoewel potjes nog wel redelijk gaan gelukkig. De rest beland op de grond 😅

één jaar geleden

Wat ik trouwens dan ook echt niet begrijp is dat ze echt alle groenten weigert, maar als ik dan wat olijven eet dan wil ze dat wel hebben en vind ze het nog lekker ook. Ik begrijp echt niks van dr soms 🙈 helaas moet ze van de groenten op mijn bord dan weer niks weten.

één jaar geleden

Hier ook !! Wij gaan week 5 al in, af en toe probeer ik een potje tegeven wilt die ene keer wel andere keer niet !! Maar zo vers wil die niet alleen vlees !! 😱

één jaar geleden

Reactie op Boebeertje

Wat ik trouwens dan ook echt niet begrijp is dat ze echt alle groenten weig ...
Haha echt? Zal olijven ook eens proberen!! Ik heb vandaag komkommer geraspt en door de volle yoghurt gedaan. Dat heeft hij opgegeten. Toch weer mini beetje groente binnen 🙈😅

één jaar geleden

Reactie op Wendy08

Hier ook !! Wij gaan week 5 al in, af en toe probeer ik een potje tegeven w ...
Oh week 5 al! Lange fase is dit hahaha

één jaar geleden

Reactie op Theetje89

Oh week 5 al! Lange fase is dit hahaha
Jaaa ! Eerst kiesjes , nu een week longontsteking! De rest eet die allemaal !! Van de week wel 2x half potje op ...