27 Reacties

één jaar geleden

Hier nog een eigenwijze drol. Wel langs meubels en muren maar nog niet los. Ik liep ook rond 22 maanden, familie kwaaltje zo lijkt t

één jaar geleden

Hier ook 15 maanden. Loopt wel langs meubels en als je hem met 2 handen vasthoudt. Loopt erg met de voeten naar binnen gekanteld, en lijkt daardoor weinig evenwicht te hebben. Twijfel of we hier nog moeten afwachten of naar de fysio ivm de stand van zijn voeten. Er lijkt namelijk weinig verbetering in te zitten. Het CB ziet hem graag terug als hij met 18 maanden nog niet loopt.

één jaar geleden

Hier lijkt het kruipen ook veel makkelijker te zijn! Aan 1 handje wilt ze af en toe wel lopen maar dan gaat ze ook al gauw door de knietjes haha!

één jaar geleden

Hier ook! Ook niet kruipen 🤭

één jaar geleden

Mijn dochter stapt ook nog niet los, is wel druk aan het oefenen... loopt dan van de bank naar mij en laat zich dan na een paar stapjes in mijn armen vallen en heeft de grootste lol. Afgelopen dagen is ze ook aan het oefenen met haar evenwicht ze gaat dan los staan en blijft zo een poosje staan en kijkt dan heel trots 🥰 het heeft geen haast, ze gaat het vanzelf wel doen

één jaar geleden

Mijn zoontje loopt ook pas sinds 2 weken en dat gaat nu supergoed. Dus het kan ook zo zijn dat je kindje het opeens doorheeft.

één jaar geleden

Hier ook nog niet hoor. Hij loopt langs de meubels en aan onze handen (ook met 1 hand), maar kan nog niet heel goed losstaan en los lopen. Hij is wel druk aan het oefenen, dus ik denk dat het binnenkort wel gaat lukken ☺️.

één jaar geleden

Ik ben blij dat onze dochter eindelijk kruipt, zit en langs meubels loopt haha. Los lopen gaat bij haar nog wel even duren. Maar komt vast goed!

één jaar geleden

Mijn dochter loopt langs muren, meubels en aan onze handen maar ook nog niet los. Denk dat dit ook nog wel even gaat duren bij haar. Het levert haar alleen wel veel frustratie op, dus hoop voor haarzelf dat ze het ‘snel’ doorheeft!

één jaar geleden

Oja ze kan ook goed achter haar loopkar lopen

één jaar geleden

Hier ook 15 maanden en niet lopen. Soms 1/2 stapjes los maar dan zakt hij door z’n knieën. Aan onze handen wil hij wel. Hij vind t super leuk maar hij heeft nog niet helemaal door hoe het moet volgens mij 🥰

één jaar geleden

Hier kan ze nog niet staan, kruipt niet maar tijgert en valt ze zo af en toe nog om als ze zit. Wij zijn druk met fysio en bezoeken de kinderarts, ze maakt progressie maar erg langzaam. Ze heeft sindskort een bril en nu maakt ze wel wat grotere sprongen gelukkig!

één jaar geleden

Reactie op Fansastisch

Hier kan ze nog niet staan, kruipt niet maar tijgert en valt ze zo af en to ...
Waarom moet je naar de kinderarts?

één jaar geleden

16 maanden. Kan los staan, heeft al meerdere stappen los gedaan ook maar vertikt het om te blijven doen. Ik vraag haar dan: jackie gaan we staan? En ze schut haar hoofd en zegt: nee. Haha. Ze rent achter de loopkar en gaat ook los van bank naar tafel enzo. Lopen nog niet helaas, denk dat het veel verschil zal maken in haar gedrag.

één jaar geleden

Reactie op Fansastisch

Hier kan ze nog niet staan, kruipt niet maar tijgert en valt ze zo af en to ...
Die van ons had precies hetzelfde. Maar sinds 3 weken kan ze opeens kruipen, zelf goed zitten en langs de bank lopen. Ik baal dat ik me er zo druk om heb gemaakt. Hopelijk gaat jullie kleine meid ook lekker vooruit en kan je proberen vertrouwen te houden dat ze het op haar eigen tijd doet.

één jaar geleden

Hier ook! Loopt al 4 maanden achter zijn loopkar en al 6 maanden aan meubels en zetels etc. Echt een kleine koppigaard hier. Hij zou het perfect kunnen, maar als we zelfs nog maar een handje aanbieden om samen te stappen, wordt ie boos en gaat ie meteen zitten om te kruipen… Ach ja, hij zal wel stappen wanneer hij er klaar voor is 😄

één jaar geleden

Reactie op Imkebb

Omdat ze motorisch achterloopt wilden ze een check up van heupen e.d. en omdat zij ook vinden dat ze motorisch achterloopt blijven we daar onder controle

één jaar geleden

Hier nog niet eens staan 🙈. Proberen het wel, maar ze is dan nog zo ontzettend wankel. Ben er voor naar de fysio geweest maar die zei indd ook dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat het allemaal vanzelf wel komt!

één jaar geleden

Reactie op Imkebb

Omdat ze omvalt als ze zit.

één jaar geleden

Reactie op Mm1508

Omdat ze omvalt als ze zit.
Ach wat sneu :( wat zegt de KA? Of daar nog niet geweest? Wij moeten wss ook als hij met 18 mnd nog niet loopt…