14 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje is 13 maanden

één jaar geleden

Hier ook, sinds vorige week woensdag nu. Ik denk een buikgriepje. Dat heerst ook en de ontlasting kan dan best lang dun blijven. Ik denk dat je er weinig aan doet.

één jaar geleden

Klinkt als buikgriep. Je kan als tussendoortje banaan geven en rijst als warm eten. Daar krijgen sommige kinderen iets stevigere ontlasting van. Niet dagen achter elkaar geven, dan raken hij misschien wel verstopt. Dit werkte tenminste bij mijn kinderen wel. Verder zul je het toch moeten uitzitten....

één jaar geleden

Bepanthen baby en vaseline smeren :) Eerst bepanthen om de huid te helen, en daar overheen vaseline zodat het een beschermlaag geeft voor de huid. Verder vooral uitzitten 😑 helaas! Verder baby goed laten drinken en evt. ORS geven

één jaar geleden

Wat bij ons helpt is vooral veel vast voedsel geven en niet pureren, geen knijpfruit of yoghurt. Brood groente kip/vlees etc geven. Veel water drinken.

één jaar geleden

Hier ook een hele poos nog diarree gehad na een buikgriep (dochter 13 maand). Vandaag dag 11 en eindelijk een beetje dikkere consistentie. We zijn begonnen sinds een paar dagen met probiotica maar of dat al zo snel werkt ...

één jaar geleden

Reactie op merali

Wat bij ons helpt is vooral veel vast voedsel geven en niet pureren, geen k ...
Dit kindje is zoals ik het lees 3 maanden dus zal enkel melk krijgen gok ik zo.

één jaar geleden

9 dagen al aan de diarree is idd wel lang en je zoontje is nog maar 3 mnd dus iets van vast voedsel is nog geen optie lijkt me. Zou vooral ORS geven en het gewicht ook goed in de gaten houden. Uitdrogen is wel t laatste wat je wilt en ze verliezen veel vocht op deze manier. Heel veel sterkte voor jou en je ventje.

één jaar geleden

Reactie op Ukk

9 dagen al aan de diarree is idd wel lang en je zoontje is nog maar 3 mnd d ...
Em ze corrigeerde zichzelf. Het moet 2e maanden zijn. Dus vastvoedsel is wel degelijk mogelijk

één jaar geleden

Reactie op Ukk

Dit kindje is zoals ik het lees 3 maanden dus zal enkel melk krijgen gok ik ...
Ik lees 13 maanden..

één jaar geleden

Reactie op merali

Ik lees 13 maanden..
Ik zie het nu ook dat heb ik even gemist

één jaar geleden

Reactie op Lauradd

Em ze corrigeerde zichzelf. Het moet 2e maanden zijn. Dus vastvoedsel is we ...
Dat heb ik dus even gemist en ja dan kan vast voedsel zeker. Ik had de koptekst gelezen 3 mnd dus vandaar m'n reactie.

één jaar geleden

Ik zou kijken of je ors kan geven, dat kan helpen om uitdroging te voorkomen :)

één jaar geleden

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik denk dat het toch door tanden komt. Dus we zullen het nog even moeten uitzitten:)