8 Reacties
3 jaar geleden
Brood ,liga en alles mag toch pas vanaf 6 maanden? Mijn dochter eet ook alles wat ze ziet wil ze. Ze is de fles zo zat. Als brood mag ga ik gelijk beginnen
3 jaar geleden
Hier met 5 maanden ook een enthousiaste eter! Krijgt 4x210cc flessen (niet afgegoten dus zal ongeveer 240 zijn) waarvan de laatste vaak met pap. Daarnaast sinds 4 maanden oud iedere dag een klein potje fruit en een klein potje groenten (die 4 maanden potjes) maar merk dat hij er niet meer genoeg aan heeft.
Lekker laten eten! Als je kindje met 5 maanden toe is aan brood en liga en het goed kan 'kauwen' en geen darmkrampen krijgt zie ik het probleem niet 😊 trots zijn op zo'n goede eter! ♥️
3 jaar geleden
Hier ook een rupsje-nooit-genoeg van bijna 6 maanden (a.s. zaterdag). Vraag mij echt af waar hij het allemaal laat en ook of er nog een keer gaat komen dat hij niet jammert als het op is of dat hij zelf aangeeft dat het genoeg is. Tot nu toe lust hij alles en wipt hij van genot in de wipstoel tijdens het eten. Doet zijn mond al open als ik aankom lopen met het eten 😂
Ons zoontje zit nu op 850 ml melk over 4 flessen, 100 gram fruit, 100 gram groenten en een paar oefenstukjes brood, paar slokjes water en wat maisvingers. In zijn slaap zie ik hem nog ‘kauwen’ alsof hij eet… Man man man 😅 Maar zijn vader is 2 meter en was als kind ook altijd hongerig en lustte toen en nu alles.. dus daar zal hij het wel van hebben. Hij is 69 cm en 8 kg nu 🥹
3 jaar geleden
Hier ook een heeeeleee enthousiaste baby als het op eten aankomt. Ze eet echt alles op en wil vaak meer als het op is. Ook als ze ons ziet eten zie ik haar gewoon jaloers kijken.
Heb bijna het idee dat we haar meer eten moeten geven maar heb ook geen idee of dat goed is!
3 jaar geleden
Reactie op Adriane
Hier ook een rupsje-nooit-genoeg van bijna 6 maanden (a.s. zaterdag). Vraag ...
Ohh ik geef m’n dochter al 200 gran groente per keer. Klinkt alsof jouw zoontje ook al toe is aan meer!