8 Reacties

3 jaar geleden

Ook meegemaakt enkele weken geleden. Uiteindelijk toch terug geweest en ze had een beginnende longontsteking ondanks de puffers. Niet gezegd dat het bij jou ook zo is maar beter te veel dan te weinig

3 jaar geleden

Jazeker terug en verwijzing vragen voor kinderarts

3 jaar geleden

Mijn dochter hoest al sinds de geboorte en verstopte neus. Volgens de kinderarts pech door Corona zijn de winter ziektes nu ook in de zomer aanwezig. Hierdoor blijft ze alles oppakken. Hebben een aerosol en neusspray. Het snot van de neus loopt terug in de keel en longen en dat irriteerd. Oktober moeten we terug

3 jaar geleden

Onze zoon hoest nu al 5 weken en heeft sinds 3 weken een pufje want hij heeft een piepende ademhaling. Huisarts vandaag zei dat hij astmatische kenmerken heeft en we het pufje moeten blijven gebruiken. Als het te lang duurt moeten we terug. Op zich doet hij 't overdag prima maar slaapt heel onrustig 's nachts waardoor ik dus ook heel weinig slaap. Volgende week ga ik terug als 't niet betert. Dus ik zou zeggen: terug naar de arts.

3 jaar geleden

Ik ga morgen nog een langs bij de pediater. Allemaal bedankt voor de reacties!

3 jaar geleden

Baby's zijn het eerste levensjaar ontzettend vaak verkouden. Soms denk je dat de hoest weer weg is maar dan komt er weer een nieuw verkoudheidsvirus waardoor je baby lang blijft hoesten. Er is niet altijd een medische verklaring.. 馃グ

3 jaar geleden

Baby's zijn het eerste levensjaar ontzettend vaak verkouden. Soms denk je d ...
Ik ga dit toch voor alle zekerheid nog eens laten nakijken. Haar papa had blijkbaar astma toen hij zo klein was. Maar ik hoop dat het idd maar een banale verkoudheid is

3 jaar geleden

Reactie op JC87

Onze zoon hoest nu al 5 weken en heeft sinds 3 weken een pufje want hij hee ...
Onze zoon 5,5 maand hoest nu al vanaf begin juni. Ook 3 keer bij de huisarts geweest. Eerst zou het RS virus zijn zonder bijzonderheden alleen verkoudheid. 2de keer was het toch een ruis op de longen dus ook puf (salbutamol) gekregen. Dit 3 weken gegeven hielp niets. 3de zegt de huisarts, ja mevrouw RS virus houdt lang aan en kan de baby soms wel 12 weken van hoesten . Net andere woorden kijk het nog maar aan tot volgende maand !. Ik heb het los gelaten, hij eet, drinkt en slaapt goed. Rolt alle kanten op en speelt veel dus ik denk dat het elke keer opnieuw een verkoudheid is van de opvang.