13 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op kiejara
Hier precies hetzelfde! Ook nog veel hikken erbij en lijkt bij de boertjes ...
Oh, laat je weten hoe het was? Ik wil ook gaan! 👍🏻
4 jaar geleden
Reactie op Gewooniemand
Oh, laat je weten hoe het was? Ik wil ook gaan! 👍🏻
Zal ik doen! Het is inderdaad ook heel sneu, want ze drinkt alles op, spuugt dan en lijkt daarna weer honger te hebben. Tussen de voedingen door is alles oké, maar iedere keer na de voeding is het onrust.
4 jaar geleden
Reactie op kiejara
Zal ik doen! Het is inderdaad ook heel sneu, want ze drinkt alles op, spuug ...
Jep, net hetzelfde!! Ben blij dat iemand dit kan beamen 😃 Tussen de voedingen door wolk van een baby 🥰 Maar na de voeding is het altijd moeilijk. Hij moet elke dag verschillende outfits aandoen omdat hij deze onder spuugt.
4 jaar geleden
Had onze dochter ook. Bleken het krampjes te zijn. We zijn toen begonnen met tussendoor laten boeren (bleek niet te helpen). Uiteindelijk hebben we type fles (incl speen) veranderd, andere kv (hero comfort+) en sab simplex. Sindsdien drinkt ze heel rustgevend en is ze heel verzadigd na de voeding
4 jaar geleden
Reactie op muisje15
Had onze dochter ook. Bleken het krampjes te zijn. We zijn toen begonnen me ...
Wij gebruiken op dit moment de dr brown fles, prematuur speen geprobeerd maar zoog daarmee nog meer lucht naar binnen, dus weer terug naar speen 1.. gebruiken ook sab simplex en dat helpt tegen de krampjes maar voorderest blijft ze toch erg onrustig tijdens en na het voeden
4 jaar geleden
Hier ook 1 die dat deed wij zijn overgestapt van eigen merk voeding na de nutrilon en sinds dien spuugt hij niet meer en jammert ook niet echt meer mits hij even krampjes heeft.
4 jaar geleden
Reactie op Gewooniemand
Ik heb nu zelf ook een afspraak gemaakt bij de osteopaat!
Wij zijn geweest! Blij dat we dat gedaan hebben. Noé heeft verborgen reflux en spijsverteringsproblemen. Wij moeten overstappen op Kruidvat Care voeding en probiotica geven. Hier door kan ze beter gaan poepen en misschien omdat ze dan niet meer zo “vol” is minder last van de reflux, mocht dat niet zo zijn moeten we ook johannesbroodpitmeel gaan gebruiken. Ik hoop dat ze het hierop beter gaat doen! Ze heeft iig de afgelopen 2 flessen niet meer gespuugd sinds de behandeling..
4 jaar geleden
Reactie op kiejara
Wij zijn geweest! Blij dat we dat gedaan hebben. Noé heeft verborgen reflux ...
Wij zijn overtestapt naar Nan Complete Comfort! Helpt ook erg!! Verder zat zijn middenrif volledig vast, heb oefeningen meegekregen!
4 jaar geleden
Reactie op Gewooniemand
Wij zijn overtestapt naar Nan Complete Comfort! Helpt ook erg!! Verder zat ...
Hey. Wat voor oefeningen zijn dat als ik vragen mag? Hier ook een kindje met veel krampjes en moeite met ontlasting. Ookal is het dunne bv poep.
Heb het idee dat ze door de krampjes ook overgeeft. Veel kreunen en persen na de voeding en direct als ze wakker wordt. Dan ga ik voeden en is ze onrustig aan de borst. Heel vervelend voor haar.
Ze verstijft dan helemaal. Zit ook veel spanning op het buikje.