11 Reacties
3 jaar geleden
Hier een Engelse bull. Wel houden we ze nog enigzins uit elkaar. Zo af en toe mag hij wel aan de kleine zijn voetjes likken en laat ik de kleine hem onder toezicht en met hulp aaien. Maar we zijn wel voorzichtig. Puur omdat de hond zo lomp en zwaar is en we een ongeluk (uit lompigheid) willen voorkomen. Maar ze vinden elkaar wel heel interessant.
3 jaar geleden
Wij hebben een Franse Bulldog. Gelijk bij thuiskomst kennis laten maken en aan een poepluier laten ruiken (onder het mom van, baat het niet dan schaadt het niet). Elke dag is er contact tussen onze dochter en de hond, dmv snuffelen en likken aan de voetjes. Als ze op het kleed ligt komt hij ook kijken en reageert hij speels op haar bewegingen. We laten ze nooit zonder toezicht samen, ben heel benieuwd hoe het gaat als onze dochter zich straks kan voortbewegen. Zij heeft inmiddels ook door en moet altijd erg om hem lachen.
3 jaar geleden
Hier een labrador, eerst mega enthousiast maar toen bleek z'n nieuwe aanwinst eigenlijk alleen maar te huilen en alle aandacht op te eisen 😂 hij vond zichzelf vooral heel zielig ook al werd hij overal bij betrokken. Gaat nu weer beter, indd samen op de grond spelen en beetje aaien etc. Ik denk dat ze straks dikke maatjes gaan worden 😍
3 jaar geleden
Hier twee hondjes. Een boomer en een shihtzu. Beiden al oudjes.
Boomer vindt haar geweldig. Blijft haar opzoeken als ze op het kleed ligt en doet heel rustig met haar (zijn er uiteraard altijd bij). Shihtzu zoekt het niet echt op, maar vindt het allemaal wel prima.
Hebben ook nog een poes. Die blijft wel wat op afstand.
Onze dochter vindt het helemaal geweldig alle diertjes. Begint ook breeduit te lachen als ze ze ziet. Heel leuk om te zien.
3 jaar geleden
Hier een Amerikaanse akita en een golden retriever. Als Noah op de speelmat ligt komen ze er regelmatig bijliggen, maar over het algemeen hebben ze weinig interesse in elkaar haha we hebben natuurlijk al wel eentje rondlopen die bijna 3 is, dus het is allemaal niet meer zo interessant denk ik 😂
3 jaar geleden
Reactie op Sanne2607
Wij hebben een Franse Bulldog. Gelijk bij thuiskomst kennis laten maken en ...
Wij ook 2 frenchies! Ze zijn dol op de baby. Eentje wat wilder qua likken (wil ik niet hebben) en de andere is heel beschermend. Die gaat soms ook tussen de andere hond en de baby inzitten; no way dat de andere hond dan er nog bij kan
3 jaar geleden
Onze kat en hond (friese stabij) vinden onze dochter wel lief en interessant. De kat geeft soms kopjes en een paar likjes maar houdt verder afstand. De hond vind het spelen op de grond erg gezellig en is heel lief voor haar. Ze nooit alleen met de hond. Dochterlief vind ze fantastisch en wil ze ook echt aaien (voor zover haar dat lukt)

3 jaar geleden
Leuk! Wij hebben een Mechelse herder. Ze vindt alles super interessant en komt ons ook vertellen als ons zoontje huilt en ze vindt dat wij niet snel genoeg reageren 😅 ze is super lief voor hem en snuffelt regelmatig aan z'n handjes of voetjes. Liefst zou ze erbij komen liggen als hij op de grond ligt maar dat mag van ons niet. Ze weegt 30kg en in haar lompheid zou ze bovenop hem gaan staan per ongeluk 🙈