7 Reacties

4 jaar geleden

Ik denk dat je dochtertje spruw heeft, dit is ook bij flesvoeding veel voorkomend. Mijn dochtertje rook ook uit haar mondje toen ze spruw had. Ik gebruikte bessen sap met een wattenstokje en het was binnen 5 dagen weg馃檪

4 jaar geleden

Kan heel goed spruw zijn.zo klinkt het wel.. Zou voor de zekerheid even langs de huisarts gaan..

4 jaar geleden

Volgens mij heeft spruw niks te maken met flesvoeding of borstvoeding. Ons dochtertje had het toen ze net een weekje oud was, maar dat kwam door een te kort tongriempje waardoor ze haar eigen tong niet schoon kon houden. Of zij uit haar mond stonk geen idee, nooit aan geroken

4 jaar geleden

Ik denk dat je dochtertje spruw heeft, dit is ook bij flesvoeding veel voor ...
Ps: je kan de schimmel al bij de geboorte mee geven馃槉

4 jaar geleden

Stinkende adem hoort bij spruw. Is de witheid weg te vegen? Klinkt in ieder geval wel als spruw. Even laten controleren bij de huisarts.

4 jaar geleden

Is inderdaad spruw. Heeft onze kleine ook gehad al snel na de geboorte. We kregen nystatine-mengsel maar dit heeft niet geholpen. Hebben toen citroensap gemengd met water in een steriele gaasje gedept en hiermee de binnenkant van haar mondje geveegd. Binnen 4 dagen was het voorbij, maar we zijn nog zeker 3 dagen doorgegaan zodat het echt weg bleef

4 jaar geleden

Reactie op muisje15

Is inderdaad spruw. Heeft onze kleine ook gehad al snel na de geboorte. We ...
En deed je dan de helft citroensap en de helft water?