12 Reacties

2 jaar geleden

Ja! Deed ons zoontje ook. Na de huilpiek van 6 weken werd dat minder. Hij wil nu vaker knuffelen voor eventjes. Ligt wel nog het liefste zelf in de box te spelen 😊

2 jaar geleden

Dat is lastig! Ik kan me voorstellen dat je het gevoel krijgt dat ze niet bij je wil zijn, wat natuurlijk onzin is. Onze meid ligt ook niet graag op haar rug in onze armen. Wel op haar buik op onze onderarm, misschien kan je dat eens proberen? Of over je schouder? Dat zijn twee houdingen die hier wel vaak werken. Succes!

2 jaar geleden

misschien af en toe in de draakzak/doek?

2 jaar geleden

Ons zoontje was ook geen knuffelbaby.. overstrekte zich erg als je hem vast had. 4 jaar later is het nog steeds niet echt een knuffelkind, maar ik geloof niet dat hij er een hechtingsprobleem aan overgehouden heeft hoor 😉

2 jaar geleden

Reactie op Dooo

misschien af en toe in de draakzak/doek?
Vind ze ook niks 😅

2 jaar geleden

Reactie op LynnDC88

Dat is lastig! Ik kan me voorstellen dat je het gevoel krijgt dat ze niet b ...
Ik zal inderdaad eens experimenteren met houdingen, wellicht dat dat helpt! Maar uiteindelijk is het natuurlijk het belangrijkste dat ze happy is, ook als dat betekend dat dat niet in mijn armen is. Maar goed welke mama wil nou niet de hele dag knuffelen 😛

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Ze gaat enorm trappelen als ik haar tegen me aan leg. Wil absoluut niet in onze armen slapen maar idd wel gezellig tussen ons in zitten. Dit was in het begin heel anders. Slapen wil ze alleen boven in haar eigen bed, wat fijn zegt iedereen, ja natuurlijk maar ik wil best wat meer knuffelen met mijn baby☺️

20 dagen geleden

Mag ik vragen hoe je dochtertje nu is? Een stuk knuffeliger? 😊

20 dagen geleden

Reactie op B-xxx-1994

Hier precies hetzelfde! Ze gaat enorm trappelen als ik haar tegen me aan le ...
Is je dochtertje nu wel een knuffel kontje?

20 dagen geleden

Reactie op SS21-1

Is je dochtertje nu wel een knuffel kontje?
Die van mij was ook zo als baby. Zodra ze iets van kracht had, duwde ze zich van onze schoot af. Inmiddels is ze 2 en houdt echt van kroelen en knuffelen. Soms komt ze uit het niets op m’n schoot liggen en slaat zelf mijn armen om zichZelf heen. Heerlijk. Dus komt zeker goed!

20 dagen geleden

Reactie op Nizan

Die van mij was ook zo als baby. Zodra ze iets van kracht had, duwde ze zic ...
Fijn om te horen 💜 soms ga je twijfelen aan jezelf als moeder omdat je zo veel hoort dat kinderen aan hun moeder vast geplakt zitten en ik dat gewoon niet herken. Ze is echt wel goed aan ons gehecht want je begint nu te merken dat ze naar ons super erg lacht en naar vreemde niet 😅 maar echt het knuffelen, of tegen je aan in slaapvallen.. ze ligt graag alleen, wil graag ‘ruimte’ hebben om te bewegen als zij daar zin in heeft! Maar vind het de ene kant ook wel leuk, lekker energiek en haar eigen wil, nu al 🧡

19 dagen geleden

Reactie op SS21-1

Mag ik vragen hoe je dochtertje nu is? Een stuk knuffeliger? 😊
Haha ik moet wel stiekem lachen om m’n eigen topic van 2 jaar terug. Ze is echt zoooooo knuffelig! En vooral bij mij. Ze is dan ook eigenlijk wel extreem plakkerig af en toe, dat ik me nu weer afvraag of dat wel goed is 😂.