10 Reacties
3 jaar geleden
Ohja hier ook al een hele tijd. Hij is sterk in zijn beetjes en schopt/voelt overal aan met zijn voetjes. Ook als hij ligt te spelen is hij druk met zijn beentjes bewegen en gooit hij ze lekker veel in de lucht. Ook buigt hij dan soms een beentje, zet zijn voetje op de grond en wiegt daardoor een beetje zijn heupen 😂😂
3 jaar geleden
Reactie op Mamafeb22
Ah okee, loopt jullie kindje qua ontwikkeling een beetje voor? Heb zelf t i ...
Weet ik niet zo goed eigenlijk… denk gewoon gemiddeld. Hij wilt wel meer dan dat ie eigenlijk al kan wat dan soms ook wel weer frustreert.
Maar wilt het liefst lekker rechtop zitten. De newbornset op onze Kidsmill stoel vindt ie ook niet meer zo fijn. Dan zet ie z’n ellebogen naar achter om zo recht te kunnen zitten. Of idd dat springen/ bouncen. Ook als ik m rechtop hou om te boeren 😅
3 jaar geleden
Drukte van belang hier en de hele dag miepen als hij ergens iets ziet waar hij niet bij kan. Haha.
3 jaar geleden
Zoontje is vandaag 6 maanden en ‘springt’ er al een week of 2 op los.
Vooral op schoot, tijdens het wachten op het boertje of in de kinderstoel. Ik heb het plankje van zijn tripp trapp stoel lager moeten zetten want hij was net zo’n reclame skydancer 😅
Maar ook als hij ligt schopt hij tegen alles dat zijn voetje raakt.
Ik kan hem niet meer op mijn bovenbenen leggen met zijn voetjes naar mij toe zonder een trap in mijn gezicht te krijgen 😬
3 jaar geleden
Hahaha ik moet hier echt om lachen. Zo herkenbaar. Ons dochtertje van 5,5mnd doet dit ook. Ze kan echt niet meer stil zitten. Soms ook dood vermoeiend. In de box wil ze echt niet meer, veel te saai! Dan begint ze te Miepen of te krijsen. Het liefst wil ze overal mee naartoe gedragen worden en alles pakken en wegschoppen, staan (helpend).
Ik las dat zo’n loopwagentje niet helemaal goed is voor een baby (heupjes) maar zou me wel voor kunnen stellen dat ze dat helemaal geweldig zou vinden!