12 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben ons zoontje vandaag al lekker in een badje buiten gedaan maar wij hebben wel gewoon zijn badje van binnen zeg maar gebruikt daar gaat niet zoveel water in dus als het afgekoeld is kun je het heel makkelijk weer verversen met warm water en hij kan lekker liggen in dat inzet ding wat je erbij krijgt.
4 jaar geleden
Reactie op Djojs
Hoe doen jullie dat dan? Mijn zoontje kan namelijk nog niet zelfstandig zit ...
Hier doen wij onze zoon mee in bad. Top ding! En veel relaxter voor ons ook

4 jaar geleden
Reactie op Djojs
Wauw wat handig! Bedankt voor de tip!
Graag gedaan! Het het een badinzet en is vaak rond 10 euro. Ook hierin kan je het zelf zo gek maken als je wilt, maar deze werkt helemaal prima!
4 jaar geleden
Reactie op Djojs
Hoe doen jullie dat dan? Mijn zoontje kan namelijk nog niet zelfstandig zit ...
Badinzet inderdaad! Wij hebben ook nog een badkussen thuis. Ik houd hem gewoon vast op zijn billen. Oefen je weleens op de buik? Dat maakt het nekje sterker. Hij speelt hier het liefste op zijn buik
4 jaar geleden
Reactie op Boooo1995
En wat voor kleertjes heb je je kleine dan aan als je hem in badje doet bui ...
In zn badje heb ik hem dan niks aan! En als ik hem eruit haal meteen in een hydrofiele doek droog maken en dan weer met een droge inwikkelen en lekker tegen me aan houden of zn kleding aan
4 jaar geleden
Reactie op Mbaby
Badinzet inderdaad! Wij hebben ook nog een badkussen thuis. Ik houd hem gew ...
Ja, elke dag! Alleen hij vindt het niet leuk op z'n buik en begint dan heel erg te klagen dus na een paar minuten draai ik hem dan weer op z'n rug omdat ik het zielig vind. Maar goed, hij is pas 10 weken en 2 dagen, misschien ben ik te ongeduldig haha.