15 Reacties

4 jaar geleden

Je kan ook al snel een speciale washandschoen gebruiken en je kindje zo meenemen onder de douche. Dat willen wij gaan proberen omdat onze douche zo klein is.

4 jaar geleden

Ik heb gewoon de b茅b茅-jou badje. En hoeft niet speciaal te zijn zolang zitten ze er toch niet in.

4 jaar geleden

Wij wonen klein, kleine badkamer en zijn voor de stokke flexibath gegaan met standaard

4 jaar geleden

Heb er gisteren een via marktplaats gekocht. Een normaal baby badje met zitje op een standaard. Hoeft niet duur te zijn

4 jaar geleden

Wij hebben een badje met thermostaat op een standaard. Heel handig voor zover zoiets handig kan zijn. Je moet toch het badje vullen en leeg laten lopen en het neemt wel wat ruimte in beslag.. je gebruikt het maar heel kort (wij iig) dus dat zou ik ook mee nemen in je overweging.

4 jaar geleden

Ik heb een badset + luieremmer van we too!

4 jaar geleden

Wij hebben standaard en badje gratis gevonden via Facebook . Echt super goed staande. Meestal badje en staandaard gratis goed zoeken op Facebook of marktplaats

4 jaar geleden

Wij gaan er morgen een via marktplaats ophalen van het merk Luma, er zit ook een bad zitje voor erin bij. Ik vind die standaard witte babybadjes niet zo mooi namelijk 馃檲

4 jaar geleden

Wij hebben deze van Luma. Megaaaa blij mee

4 jaar geleden

Reactie op Kayleigh_xx

Ik heb een badset + luieremmer van we too!
Ik ga ook het badje van we too kopen. Ik heb dat van hoppop gehadvoor mij' eerste kindjes tweedehands, is hier meegegaan tot de jongste 4 was als tuinbadje. Voordeel en toch groot verschil.is dat dit dubbelwandig is waardoor het zeer lang op temperatuur blijft. Dat vind ik wel belangrijk, als je het dan vult heb je rustig de tijd om de baby uit te kleden etc.

4 jaar geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Je kan ook al snel een speciale washandschoen gebruiken en je kindje zo mee ...
In het begin kan je ook een wasemmer overwegen als je niet zo veel plaats hebt.

4 jaar geleden

Ik had ooit zo een drijf ding van doomoo dat vond ik helemaal top. Daar leg je ze op, hoef je ze niet te tillen en wassen tegelijk. Maar dan moet je wel zelf een bad hebben. Een douche handschoen vond ik ook leuk, dan ging vaak papa met de baby douchen 馃槉馃グ

4 jaar geleden

Reactie op jes1988

Ik had ooit zo een drijf ding van doomoo dat vond ik helemaal top. Daar leg ...

4 jaar geleden

Wij hebben deze van BebeJou

4 jaar geleden

We hebben bij de vorige kleine in het begin een tummytub gebruikt. Ideaal! Toen hij niet meer paste een standaard badje van Bebejou. Zit hij na 15 maanden overigens nog in 馃榿.