Ben me aan het verdiepen in babybadjes, maar zie door de bomen het bos niet meer. Opvouwbaar of vast? En je hebt ze van superbasic tot enorm geavanceerd. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Je kan ook al snel een speciale washandschoen gebruiken en je kindje zo meenemen onder de douche. Dat willen wij gaan proberen omdat onze douche zo klein is.
Wij hebben een badje met thermostaat op een standaard. Heel handig voor zover zoiets handig kan zijn. Je moet toch het badje vullen en leeg laten lopen en het neemt wel wat ruimte in beslag.. je gebruikt het maar heel kort (wij iig) dus dat zou ik ook mee nemen in je overweging.
Wij hebben standaard en badje gratis gevonden via Facebook . Echt super goed staande. Meestal badje en staandaard gratis goed zoeken op Facebook of marktplaats
Wij gaan er morgen een via marktplaats ophalen van het merk Luma, er zit ook een bad zitje voor erin bij. Ik vind die standaard witte babybadjes niet zo mooi namelijk 馃檲
Ik ga ook het badje van we too kopen. Ik heb dat van hoppop gehadvoor mij' eerste kindjes tweedehands, is hier meegegaan tot de jongste 4 was als tuinbadje. Voordeel en toch groot verschil.is dat dit dubbelwandig is waardoor het zeer lang op temperatuur blijft. Dat vind ik wel belangrijk, als je het dan vult heb je rustig de tijd om de baby uit te kleden etc.
Ik had ooit zo een drijf ding van doomoo dat vond ik helemaal top. Daar leg je ze op, hoef je ze niet te tillen en wassen tegelijk. Maar dan moet je wel zelf een bad hebben. Een douche handschoen vond ik ook leuk, dan ging vaak papa met de baby douchen 馃槉馃グ
We hebben bij de vorige kleine in het begin een tummytub gebruikt. Ideaal! Toen hij niet meer paste een standaard badje van Bebejou. Zit hij na 15 maanden overigens nog in 馃榿.