17 Reacties

3 jaar geleden

Ijsblokvormpjes met deksel. Bij de action voor €1. Ik plak er met tape op wat het is en datum.

3 jaar geleden

Wij hebben ijsblokjesvorm met deksel van zeeman (geen linkje van maar kostte grloof ik 1,49 en kleine bakjes van ikea. Die bakjes zijn top trouwens! https://www.ikea.com/nl/nl/p/pruta-voorraaddoos-met-deksel-transparant-blauw-70444942/

3 jaar geleden

En schilderstape voor inhoud en datum. Die is makkelijk te verwijderen na ontdooien zonder plakresten

3 jaar geleden

Ik heb deze van de wibra 4 voor 1.50 en zijn echt goed formaatje voor oefenhapjes. En makkelijk te ontdooien door in een bakje warm water te zetten.

3 jaar geleden

Ik gebruik een ijsblokjes vorm en deze hartvormige bakjes. Die vul ik dan voor de helft. Zo schattig.

3 jaar geleden

Reactie op Jolien1234

Ik gebruik een ijsblokjes vorm en deze hartvormige bakjes. Die vul ik dan v ...
Deze zijn ook leuk zeg!! Waar zijn ze van?

3 jaar geleden

Reactie op Baby_2022

Deze zijn ook leuk zeg!! Waar zijn ze van?
Ik heb ze gekocht bij de Normal!

3 jaar geleden

Letten jullie ook nog op of ze BPA free zijn of niet?

3 jaar geleden

Reactie op Baby_2022

Heb ik wel op gelet

3 jaar geleden

Reactie op Baby_2022

De bakjes die ik gebruik zijn indd BPA free

3 jaar geleden

Ik gebruik ijsblok vormpjes en als die hard zijn verdeel ik ze in plastic zakjes met wat het is en datum. Handige tip hieronder met schilderstape opplakken wat het is dan kan je de zakjes opnieuw gebrukken! Scheelt ruimte in de diepvries op deze manier bij ons

3 jaar geleden

Reactie op JessieD69

Ik gebruik ijsblok vormpjes en als die hard zijn verdeel ik ze in plastic z ...
Dit wil ik ook doen maar ben bang dat die blokjes aan elkaar gaan vriezen en je alsnog een bonk hebt. Of valt dat mee?

3 jaar geleden

Ijsblokjeshouder met deksel van action eenmaal bevroren doe ik het in zakjes. 😊

3 jaar geleden

Ik heb ook de ijsblokjes vormen van de Action. De bodem is van siliconen, dus de blokjes kun je heel makkelijk een voor een eruit drukken. Tot nu toe ideaal! :)

3 jaar geleden

Dit wil ik ook doen maar ben bang dat die blokjes aan elkaar gaan vriezen e ...
Daar was ik ook eerst bang voor maar het werkt echt goed! Als ze eenmaal hard zijn geworden in de vorm(wel de vorm goed afdekken) dan blijven ze los van elkaar. Althans bij mij wel haha.

3 jaar geleden

Reactie op Jolien1234

Ik gebruik een ijsblokjes vorm en deze hartvormige bakjes. Die vul ik dan v ...
Zijn dit bakjes van het merk Rice? Waar heb je deze kleuren gekocht?