13 Reacties
4 jaar geleden
Ik gebruik de staafmixer, blender ging niet omdat het te kleine hoeveelheden zijn.
3 kommen om al het geschilde fruit in te doen
1 beker om te staafmixxen
6 van die ijsblokmallen daar doe ik het in en dan plak ik er een sticker op met wat er in zit en de datum dan de vriezer in.
bakjes en lepeltjes om het in te doen
bakjes met deksels als de mallen vol zitten en voor de volgende dag voor in de koelkast dat je het daar in laat ontdooien.
en natuurlijk mesjes, snijplank en het fruit
4 jaar geleden
Ik gebruik de staafmixer, blender ging niet omdat het te kleine hoeveelhede ...
Nog advies voor welke ijsblokjemallen en bakjes fijn zijn?
4 jaar geleden
ik heb van de action die rubberenfelgekleurde liggen bij de bbq spullen. krijg je er makkelijk uit kost 1 euro per mal dus is het geld niet.
4 jaar geleden
Ik gebruik de Philips Avent stomer/blender voor het maken van de hapjes. Ik gebruik siliconen bewaarbakjes van Hi Nature (met zachte siliconen lepels) ik vind deze super handig je drukt de blokjes er zo uit! En dan heb ik nog kleine bewaar bakjes van Nuby met dekseltje om daar een blokje in te laten ontdooien als het uit de vriezer komt en kommetjes van Nuby om uit te eten 馃槉

4 jaar geleden
Ik heb m'n oude, vertrouwde cheapie Tefal staafmixer en een keukenmachine met blender opzetstuk, aangezien ik graag kook. Verder 3 ijsblokvornen, curver diepvriesbakjes, diepvries label stickers en heb leuke bakjes van de Hema gekregen. Nu bij de tweede dus zelf niets nieuws gekocht.
4 jaar geleden
Blokker heeft fijne met een deksel erop
3 jaar geleden
Reactie op SRM93
Ik gebruik de Philips Avent stomer/blender voor het maken van de hapjes. Ik ...

Hoe warm je het dan weer op zo'n blokje nadat je het hebt ontdooid (ik neem aan ontdooid in de koelkast?) En mag dat gewoon?
Ik heb ook die bewaarbakjes van Hi Nature gekocht, maar 1 zo'n vakje is eigenlijk al teveel voor 1 dag. Hoe ga je daarmee om?
3 jaar geleden
Ik dacht dat je gewoon het eten kon malen en dan opwaren in de pan maar dat kan niet of?馃槄馃槤
3 jaar geleden
Reactie op UmmSulayman
Ik dacht dat je gewoon het eten kon malen en dan opwaren in de pan maar dat ...
Dat kan prima, als het dan fijn genoeg wordt. Zelf vind ik het echter fijner om niet elke dag een eetlepel groente speciaal voor m'n kleintje te hoeven koken. Het is dan handig om een voorraadje in de vriezer te hebben.