45 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb onze muur tot de helft groen geschilderd, eerst een rechte lijn getrokken met een waterpas en dan tape op de rechte lijn plakken en vervolgens verven.

3 jaar geleden

Reactie op BusraO

Ik heb onze muur tot de helft groen geschilderd, eerst een rechte lijn getr ...
heb je een kleurcode van de verf ik ben ook op zoek naar zo'n kleur alleen kan niks moois vinden. maar vind die van jou wel heel erg mooi

3 jaar geleden

Reactie op Manon29

heb je een kleurcode van de verf ik ben ook op zoek naar zo'n kleur alleen ...
Dit is de kleur die ik heb gebruikt, ben zeer tevreden van de kleur en kwaliteit🥰

3 jaar geleden

Reactie op BusraO

Ik heb onze muur tot de helft groen geschilderd, eerst een rechte lijn getr ...
Heel mooi! Dank je om te delen!

3 jaar geleden

Wij hebben het zo gedaan 😊

3 jaar geleden

Wij hebben een muur blauw geverfd en de rest beige (krijgen een jongetje). Omdat we gaan verhuizen als hij 2-3 mnd oud is, gaat mijn man een schilderij maken ipv een muurschildering. Ik zit ook te denken om wat te gaan tekenen met pastelkrijt. Ik merk dat ik echt zin heb om iets te maken --> nesteldrang is toegeslagen. Ik zie hier op het forum ook zo leuke babykamers voorbij komen. Iedereen veel plezier met het decoreren!

3 jaar geleden

Bij ons is het zo, de andere muur is wit!

3 jaar geleden

Ik vind de kleuren van Farrow and Ball prachtig. En op hun website zie je direct een color-scheme met bijpassende kleuren, handig!

3 jaar geleden

Wij hebben het zo gedaan!

3 jaar geleden

Wij hebben de muur achter de commode flink contrast gegeven, want anders bleef het allemaal zo wit. De muur er tegenover is een lichte zandkleur en de rest is wel wit gebleven.

3 jaar geleden

Reactie op Ris.

Wij hebben de muur achter de commode flink contrast gegeven, want anders bl ...
Hier nog een stukje van die tegenoverliggende muur. Ik moet eens echte foto’s gaan maken als het helemaal af is 😅

3 jaar geleden

Wij hebben 1 muur roestbruin en de rest wit geverfd. We hebben de kleur 'ingrijpend' van de praxis. Erg blij mee en heel benieuwd naar de combi met onze zwart en houten meubeltjes 🤩

3 jaar geleden

Heel mooi allemaal!! Top werk dames. Jullie baby gaat zeker genieten van zo’n toffe kamer!

3 jaar geleden

Reactie op Ris.

Hier nog een stukje van die tegenoverliggende muur. Ik moet eens echte foto ...
Je mag ze hier dan altijd delen 😍!

3 jaar geleden

Reactie op Ris.

Hier nog een stukje van die tegenoverliggende muur. Ik moet eens echte foto ...
Welke verf is dit? We zijn ook op zoek naar een lichte zandkleur om het net wat warmer te maken maar kunnen de goede kleur niet vinden.

3 jaar geleden

Alles is wit. Behalve dit

3 jaar geleden

Reactie op JC87

Wij hebben 1 muur roestbruin en de rest wit geverfd. We hebben de kleur 'in ...
Mooi! Die kleur hebben wij ook gekozen. Gaat er deze week op.

3 jaar geleden

Wij hebben de helft geschilderd 😊

3 jaar geleden

Wij hebben de helft geschilderd 😊
Super leuk! Ik zie dat tegenwoordig inderdaad echt in is! Zeker stof om over na te denken voor mij 😍

3 jaar geleden

Reactie op Kims2022

Welke verf is dit? We zijn ook op zoek naar een lichte zandkleur om het net ...
Vleugje dadel, van flexa! Ik heb verschillende voorbeelden gevonden op internet en het valt over best anders uit. Erg afhankelijk van het licht.