Hoi mama’s!
Ik kom er door de vele voorbeelden op Pinterest maar niet uit hoe ik de babykamer moet verven. Hebben jullie nog voorbeelden? Het delen van hoe jullie babykamer geverfd is zou ook super zijn!
Bedankt!
Ik heb onze muur tot de helft groen geschilderd, eerst een rechte lijn getrokken met een waterpas en dan tape op de rechte lijn plakken en vervolgens verven.
Wij hebben een muur blauw geverfd en de rest beige (krijgen een jongetje). Omdat we gaan verhuizen als hij 2-3 mnd oud is, gaat mijn man een schilderij maken ipv een muurschildering. Ik zit ook te denken om wat te gaan tekenen met pastelkrijt. Ik merk dat ik echt zin heb om iets te maken --> nesteldrang is toegeslagen. Ik zie hier op het forum ook zo leuke babykamers voorbij komen. Iedereen veel plezier met het decoreren!
Wij hebben de muur achter de commode flink contrast gegeven, want anders bleef het allemaal zo wit. De muur er tegenover is een lichte zandkleur en de rest is wel wit gebleven.
Wij hebben 1 muur roestbruin en de rest wit geverfd. We hebben de kleur 'ingrijpend' van de praxis. Erg blij mee en heel benieuwd naar de combi met onze zwart en houten meubeltjes 🤩