18 Reacties

4 jaar geleden

Zeeman verkoopt hele kleine mutjes maar niet zulke. Of ome alie binnen 10 dagen levering

4 jaar geleden

ik heb nog zulke mutsjes van mijn dochter liggen. gewoon netjes onderhouden geen vlekken of iets. als je belangstelling hebt laat het maar weten.

4 jaar geleden

Mijne is nu 1 week oud en ik gebruik nog steeds het ziekenhuismutsje. De rest is of te groot of te klein😅

4 jaar geleden

Van de HEMA zijn fijn. Vallen mooi strak en sluiten door de stretch stof mooi aan

4 jaar geleden

Mijn zoontje is prematuur geboren (33+5 weken) en paste de noppies premature mutsjes goed en ook prenatal heeft simpele witte mutsjes maat 44/50. Die pasten ook prima.

4 jaar geleden

Hema (bamboe rib) of noppies prematuur lijn die zitten bij onze dochter het beste

4 jaar geleden

Aliexpress!

4 jaar geleden

Noppies prematuur mutjes zijn heel fijn, blijven ook goed zitten ☺️ Wij gebruiken daarnaast ook deze voor ons kleine meisje; https://www.babynatura.nl/engel-natur-strikmutsje-wol-zijde-prematuur/?attribute_pa_maat=26-32&gclid=EAIaIQobChMIlZDqvb-b9gIVCOR3Ch328QWMEAQYAyABEgKm4_D_BwE

4 jaar geleden

Dit zijn de mutsjes van aliexpress, alleen verkopen ze ze hier en op meerdere sites voor €10 door..

4 jaar geleden

Reactie op Mazaarzale

Dit zijn de mutsjes van aliexpress, alleen verkopen ze ze hier en op meerde ...
Klopt alleen denk dat ze de alie mutsjes niet meer optijd binnen heeft

4 jaar geleden

Je kan nu wel kiezen voor 10 daagse levering wanneer je bereid bent 3 euro verzendkosten te betalen 😊

4 jaar geleden

Reactie op Mazaarzale

Aliexpress!
Wist niet dat het van Ali kwam had deze gekregen🙈🙈

4 jaar geleden

Reactie op MamaNoé

Mijn zoontje is prematuur geboren (33+5 weken) en paste de noppies prematur ...
Gisteren een bestelling geplaatst bij noppies🙈 natuurlijk meer dan die mutsjes besteld 🤷‍♀️🤣

4 jaar geleden

Reactie op Lash19

Bij de Hema heb je bamboe rib mutsjes. Deze passen prima bij onze twins van ...
Hier ook fan van deze mutsjes van de Hema! De rest vallen allemaal van haar hoofdje af.

4 jaar geleden

Mocht je er nog nodig hebben kijk ook eens op https://kleinebinky.nl dit waren de enige die bij ons goed bleven zitten.