10 Reacties

10 maanden geleden

Toevallig van de week eraf gehaald van de tripp trapp stoel, en nu gaat me zoontje weer in zijn eigen stoel zitten

10 maanden geleden

Reactie op Svnv

Toevallig van de week eraf gehaald van de tripp trapp stoel, en nu gaat me ...
Dat is ook mijn hoop. Alleen ben ik bang dat ie er misbruik van gaat maken, haha

10 maanden geleden

Reactie op MevrJo

Dat is ook mijn hoop. Alleen ben ik bang dat ie er misbruik van gaat maken, ...
Haha! Tot nu toe gaat het hier super goed, als we gaan eten klimt die meteen op zijn eigen stoel en blijft ook goed zitten.. en eten is ook minder een strijd !

10 maanden geleden

Niet haha, pas als hij blijft zitten. Vind het wel veilig zo, en hij eet vaak van het dienblad

10 maanden geleden

Mijn zoontje is bijna 2, maar ik laat hem voorlopig nog even zitten. Tijdens het eten kan hij nog wel eens boos worden en wild bewegen in zijn stoel, ik vermoed dat hij zonder de beugel zo voorover van zijn stoel gaat glijden met zijn kin tegen de tafel. 🙈

10 maanden geleden

Reactie op Mdr2022

Mijn zoontje is bijna 2, maar ik laat hem voorlopig nog even zitten. Tijden ...
Ik wilde hem ook laten zitten vanwege hetzelfde gedrag, alleen wil de kleine directeur überhaupt niet meer in z'n stoel. Alleen bij papa of mama op schoot of een gewone stoel waar wij ook op zitten🫠

10 maanden geleden

Wij hebben hem er van de week afgehaald, want ze begon telkens zelf over de beugel te klimmen om te gaan zitten op de stoel. Erop en eraf gaat super goed en geen idiote klim taferelen meer, maar tijdens het eten moeten we nu wel heel vaak noemen dat ze recht moet zitten of überhaupt moet zitten😅

10 maanden geleden

Wij hebben de set ondertussen al verkocht. Bij ons gaat het veel beter zonder babyset erin. Hij blijft nu zitten en klimt er niet meer uit (hij ging steeds staan op 't zitje). Hij klimt zelf op de stoel en als hij er af wil dan vraagt hij dat netjes.

10 maanden geleden

Onze kleine meid zit als sinds begin zomer zonder de babyset 😅 gaat prima!

10 maanden geleden

Hier zit het er voorlopig nog lekker op incl tuigje en dienblad. Hij zit er nog prima is, kan er niet uitklimmen/vallen. Merk aan hem wel dat ie nu interesse krijgt in zelf in de stoel klimmen (ook bij de auto) maar dat kan niet. Nog geen problemen gegeven gelukkig.