11 Reacties

3 jaar geleden

Mijn babyshower was een complete verrassing. Gelukkig werd ik geïnstrueerd met dat ik een borrel avondje zou hebben en had ik een godzijdank een zwart wikkel jurkje aan met hakken 🙈

3 jaar geleden

Ik draag het liefst alleen nog maar jurken dus ik loop bijna elke dag al in een jurk. Jurken met flinke stretch erin

3 jaar geleden

Ik moest in het blauw🤣. Had gelukkig een shirt wat nog paste

3 jaar geleden

Weet niet of je in een speciale kleur moet maar ik hoefde dat niet. Ik had deze jurk bij de h&m gekocht en dan een riempje omheen gedaan boven mn buik. Ze hebben hem ook in meerdere kleuren!

3 jaar geleden

Reactie op kim1515

Weet niet of je in een speciale kleur moet maar ik hoefde dat niet. Ik had ...
Hier zie je een beetje hoe het valt en ik was hier 32 weken en heb niet een mega buik. Draag hier ook gewoon een S. Als je zelf wel een grotere buik heb zal ik een maatje groter doen maar hij stretch echt goed mee en sluit mooi aan daardoor.

3 jaar geleden

Reactie op kim1515

Hier zie je een beetje hoe het valt en ik was hier 32 weken en heb niet een ...
Thank you, ik heb deze ook in het zwart.

3 jaar geleden

Ik had deze jurk aan van Missguided. Ze hebben echt hele mooie zwangerschaps jurken. Echt hele goede kwaliteit en zitten echt mooi!

3 jaar geleden

Ik krijg m ergens deze maand. En ik doe gewoon aan wat ik die dag aan wil 😂 Ben niet zo van verplichtingen etc. Liever iets wat comfy zit!

3 jaar geleden

Ik had gewoon een zwart T-shirt jurkje aan (van de mama lijn van h&m) met een vest erover. Vest is een gewone maat S uit een boutique hier in de buurt.

3 jaar geleden

Reactie op shaaaaronnnn

Ik had deze jurk aan van Missguided. Ze hebben echt hele mooie zwangerschap ...
Oeh deze vind ik ook echt leuk. Betaal je douane kosten als die eenmaal hier is? En is de jurk stretch?

3 jaar geleden

Reactie op baby_ram

Oeh deze vind ik ook echt leuk. Betaal je douane kosten als die eenmaal hie ...
Ik heb niets hoeven betalen en heb wel een aantal keer tijdens de zwangerschap besteld. Bijna elke jurk heeft stretch, deze ook! ☺️