8 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben alecto dvm 275 en alle functies die je noemt, heeft deze babyfoon ook
één jaar geleden
Bereikbaarheid heeft ook met je huis en alle signalen in de omgeving te maken. In ons vorige huis redde de ontvanger het echt net tot de begane grond, maar in ons nieuwe huis (iets meer ruimte, minder buren) red de babyfoon het tot overal op de begane grond.
Wij hebben toen voor de luvion met wifi gekozen zodat als we buiten wouden zitten ook op onze telefoon mee konden kijken.
één jaar geleden
Wij hadden eerst een alecto maar toen die stuk ging, hebben we de B-care gekocht. Wij wonen in een pas gebouwd nieuwbouw huis met overal vloerverwarming en isolatie, dus hadden we moeite om eentje te vinden met een verbinding door het hele huis.
Camera kan bewegen, geluidsmodus, heeft muziekjes etc
één jaar geleden
Hier super tevreden met de motorola comfort Connect 85. Zijn volgensmij ook alweer nieuwere versies van. Tuin, zolder overal goede verbinden. Scherm kan uit en geluid aan, zonder oplader kan hij denk ik wel 3-5 uur per dag. En je kunt ook nog met de app kijken. M’n vriend zit vaak in het buitenland voor werk, erg leuk dat hij dan toch even kan spieken ☺️
één jaar geleden
Reactie op Lyske
De functie waarna je opzoek bent heet de fox functie. Wij hebbe ook de ale ...
Ik dacht dat de Vox functie inhield dat de babyfoon op stand-by staat en pas beeld en geluid geeft zodra dit gedetecteerd wordt. Voor zover ik weet heeft het niet te maken met het uitschakelen van de video-functie en gebruik maken van alleen de vox met audio