4 Reacties

één jaar geleden

Hi, ja ik en mijn vriend houden van reizen maar zouden een backpackreis met onze 15 maanden oude dochter niet aandurven. Ik ben benieuwd hoe jullie het doen met dutjes en vervoer etc. Of blijven jullie langer op dezelfde plek? We zijn afgelopen winter wel met de backpacks op reis geweest naar de Canarische eilanden en verbleven op 3 verschillende plekken. Gaan jullie echt rondreizen of vantevoren boeken? Ben erg benieuwd!

één jaar geleden

Wij zijn eind november voor 4 weken naar Zuid Afrika geweest met een toen 9 maanden oud zoontje. Was echt super! We hebben zo'n 4000 km afgelegd. We gingen elke 3 dagen naar een andere plek, maar nu die wat ouder is zouden we denk ik wat langer op een plek blijven, want ik denk als je te veel afstand aflegd dat ze dan te veel stil moet zitten.

één jaar geleden

Wij zijn toen onze dochter 7,5 maand was naar amerika geweest voor een rondje westkust met de camper. Was echt fantastisch. Toen sliep ze nog veel in de camper en tijdens wandelingen maar dat zal ze nu niet meer zo doen. We willen volgend jaar naar afrika, naar swaziland en richting krugerpark en willen dan iets langer op een dezelfde plek blijven. Zoveel zin in 🥰

één jaar geleden

Reactie op Suuz-Lau

Hi, ja ik en mijn vriend houden van reizen maar zouden een backpackreis met ...
Wij zijn er nog steeds niet helemaal uit... Ik woon zelf in mexico, dus voor ons is indonesie echt aan de andere kant van de wereld. 13 uur tijdsverschil. Het originele plan was om naar sumbawa te gaan, en daar te surfen en kitesurfen. Dus voornamelijk op 1 plek. Maar nu dat we de tickets hebben... begint het backpacken te kriebelen, en vind ik het misschien zonde om op 1 eiland te blijven terwijl er zoveel te zien is in indonesie. Vooral ook omdat ik niet denk dat we vaker zo ver weg zullen gaan. We zijn van plan om wel plekken uit te zoeken wat we willen zien... maar verder een beetje go with the flow... Toch ook kijken wat onze kinderen aankunnen.. en dus niet vastzitten aan geboekte accomodaties.