18 Reacties
2 jaar geleden
Wij hier ook gebruikt, maar bij ons bleef het hetzelfde tot we overgestapt zijn naar andere melk. Het was de melk die voor de krampen zorgde. We hebben nu meerdere keren per dag vuile pampers, maar de krampen zijn weg. In de melk zit ook probiotica zoals bactiol dus geven we geen extra meer bij.
De vroedvrouw zei wel dat je het verschil niet direct merkt, meestal moet het potje druppels uit zijn.
2 jaar geleden
Reactie op amaes
Wij hier ook gebruikt, maar bij ons bleef het hetzelfde tot we overgestapt ...
Ja klopt dat zei de osteopaat ook tegen ons. Ik moest even aankijken met deze probiotica bactiol. Als het niks doet dan ook proberen andere voeding gebruik nu nutrilon standaard. En hij zei van dat ik nutrilon H.A. Kan proberen omdat het sneller verteerd en beter is voor de krampjes iemand hier ervaring mee. Want ze heeft verder geen allergieën
2 jaar geleden
Reactie op Suus2505
Wij gebruiken ook bactiol voor ons meisje. Helpt voor haar echt goed. Ik do ...
Denk dat dit geen kwaad kan indd.
Mij is aangeraden waar ik het heb gekocht voor elke flesje 1 druppel geven.
Ik geef 5 voedingen per dag dus elke voeding en dan nog 1 druppel over mag ik geven over de dag. Of bij een voeding 2 keer.
Doe je het in de fles samen met de melk niet apart?
2 jaar geleden
Reactie op Sarahhhh
Klopt prijzig bij Holland en baret is het wel vaak actie nu ook scheelt paa ...
Het duurde bij mij een paar dagen maar dat kwam omdat ik het bij mijn dochtertje moest opbouwen.
Want die kon niet gelijk tegen 6 druppels per dag op een lepeltje.
Aangezien ik bv geef.
Heb begrepen dat als je kv geeft je per fles 1 druppel in kan doen, hangt natuurlijk van hoeveel voedingen kv je per dag geeft.
2 jaar geleden
Reactie op Debby1122
Het duurde bij mij een paar dagen maar dat kwam omdat ik het bij mijn docht ...
Ja klopt 1 druppel voor elk voeding. Geef zelf nu 5 voedingen per dag.
Ik druppel het zo in haar mond maar krijg haar mond niet altijd open tenzij ze huilt op dat moment dan druppel ik snel 1 druppel. Dus je kan een druppel doen in fles zelf dat wist ik niet. Omdat drogist zo aangaf.
2 jaar geleden
Reactie op Debby1122
Het duurde bij mij een paar dagen maar dat kwam omdat ik het bij mijn docht ...
Ja klopt 1 druppel voor elk voeding. Geef zelf nu 5 voedingen per dag.
Ik druppel het zo in haar mond maar krijg haar mond niet altijd open tenzij ze huilt op dat moment dan druppel ik snel 1 druppel. Dus je kan een druppel doen in fles zelf dat wist ik niet. Omdat drogist zo aangaf.