10 Reacties
8 maanden geleden
Oohh zo herkenbaar! Hier ook dingen eng die ze eerst met plezier deed. Bijv. voorop de fiets zitten, een lampje wat ze nog niet gezien had, honden enz. 🤭 Vast een fase!
8 maanden geleden
Vorige week het gras proberen te maaien maar elke keer als ik hem aanzette begon mijn kleine te huilen.. alsof ik letterlijk het gras aan het vermoorden was, zulke dikke tranen.. als ik stopte met maaien stopte hij ook met huilen, maar wat een sip gezichtje was dat!
8 maanden geleden
Oh ja, hier ook. Alles is "een beetje spannend" of ze is "beetje bang" haha!
8 maanden geleden
Reactie op Simone4321
Oohh zo herkenbaar! Hier ook dingen eng die ze eerst met plezier deed. Bijv ...
‘een lampje dat ze nog niet gezien had’ wat schattig! 😅 Maar zielig voor je dochter, natuurlijk. Mijn zoontje is ook ineens voor alles bang! De stofzuiger en de douche waren al langer uit den boze, maar nu is daar nog bijgekomen: de weegschaal (echt brullen net bij alleen de aanblik) en vrijwel alle volwassenen en kinderen op onverwachte plekken. Net waren er een paar mannen in een tuin aan het werk en hij wilde eigenlijk de straat oversteken ‘heel eng!’. Blij om te lezen dat dit blijkbaar een ding is.
8 maanden geleden
Mijn dochter vindt ook opeens alles eng, we moeten nu zelfs, beestjes die vliegen aan de buitenkant van het raam weghalen, van haar. Dit doen we natuurlijk niet🤣
8 maanden geleden
Hier ook! Keihard huilen als kinderen op een schommel zitten en pas rustig worden als ze stoppen, inderdaad de pluisjes en onverwachtse geluiden. Steeds bang dat ik mijn angstige genen nu al heb overgedragen😅