11 Reacties

3 weken geleden

100%

3 weken geleden

Bij ons is het best druk. Hij gaat naar twee verschillend kdv en een gastouder. Het is de hele week passen en meten. Dus ik hoop op meer rust! Daarnaast is meneer nog niet zindelijk. Hij kan het wel maar wil het niet….. dus. Nee. Ik ben blij dat het een grotere jongen wordt die ook klaar is voor de basisschool!

vorige week

Ik ben wel heel benieuwd hoe hij het gaat vinden. En of hij het vol houdt; hij ziet en hoort altijd alles, dus is al die prikkels en meer moeten focussen goed gaat… maar hij heeft er super veel zin in, is leergierig en vindt het leuk om met andere kindjes te spelen, dus heb er vertrouwen in dat hij het leuk gaat vinden! Ik zie er wel tegenop dat het met geregel gaat zijn, icm mijn werk. Denk dat ik zelf de eerste tijd dus vermoeider zal zijn😬🥹

vorige week

Jep! Zij is er klaar voor maar ik nog niet

vorige week

Hier mazzel dat hij maar één lokaal opschuift. Maar wel heel benieuwd hoe het zal gaan. Zò enorm veel prikkels. Gelukkig hoeven ze eerst nog geen hele dagen. Mensen al een intakegesprek gehad? Hier ook kan wel, doet niet. Alleen buitenshuis zindelijk...

vorige week

Reactie op Knuffeltjeee

Hier mazzel dat hij maar één lokaal opschuift. Maar wel heel benieuwd hoe ...
Hoezo geen hele dagen? Alsin; omdat ze niet leerplichtig zijn? Of is dat de standaard op jullie school? Intakegesprek is hier zo’n 1,5-2 maanden voor ie start. Dus ergens half januari verwacht ik de uitnodiging.

vorige week

Ah fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er nog niet aan toe is. Vind het erg lastig om haar straks 4 dagen weg te brengen maar dat komt vast ook wel weer goed.

vorige week

Reactie op Knuffeltjeee

Hier mazzel dat hij maar één lokaal opschuift. Maar wel heel benieuwd hoe ...
Wij hebben al te horen gekregen welke klas en juf en horen na de kerst wanneer de oefen ochtenden zijn.

vorige week

Reactie op Heusi

Hoezo geen hele dagen? Alsin; omdat ze niet leerplichtig zijn? Of is dat de ...
Naar ik heb gehoord hoeven ze nog geen hele dagen. Leerplichtig zijn ze officieel vanaf 5.

vorige week

Reactie op Knuffeltjeee

Naar ik heb gehoord hoeven ze nog geen hele dagen. Leerplichtig zijn ze off ...
Klopt. Zoontje zal hier vast ook wel eens een middag of dagje thuisblijven maar ik denk wel dat we proberen hem zoveel mogelijk op school te laten. Ook vanwege mijn werk 😅

2 dagen geleden

Ik vind het vooral spannend omdat m’n zoontje best wel gevoelig is voor spanning en prikkels en niet mee wil doen als hij zich niet op z’n gemak voelt. Hij wil dan niet de Pieten een handje geven, met niks meewerken bij het consultatiebureau, niet dag zeggen als we op een verjaardag geweest zijn (wijkt op kinderfeestjes ook niet van mijn zijde). Hij kan het allemaal wel, maar als hij het spannend vindt doet hij gewoon niet mee en dat lijkt dan op onbeleefdheid. Hopelijk hebben ze hier ervaring mee op school…