5 Reacties

één jaar geleden

Ik volg, hier hetzelfde

één jaar geleden

Goedemorgen, wat vervelend. Ja kan t natuurlijk altijd proberen. Wellicht met d'r hoofd naar t raam en zo minder last van licht of goed opletten op tocht of afzuigsysteem oid.

één jaar geleden

Hier ook heel lang gehad dat onze dochter tussen 5 en als we geluk hadden 6 uur wakker werd. Ik heb een nieuwe slaapzak gekocht van wol/zijde en ervoor gezorgd dat het echt donker is in der slaapkamer. Nu slaapt ze zelfs uit tot 7 uur! Bedje op een andere plek hadden we al eerder geprobeerd. Verder weg van stopcontacten en meer in een hoek voor knus gevoel. Dat hielp toen niet echt.

één jaar geleden

Ik had t zelf als kind. Mijn hoofdeind stond blijkbaar boven een waterader. We hebben een kennis die dat op basis van plattegronden kan “meten/voelen”. Je zou dat eens kunnen laten uitzoeken. Na het verplaatsen van mn bed sliep ik veel beter en rustiger. Verder inderdaad de meer “duidelijke” dingen: een donkere kamer, een fijn warm maar niet te warm plekje in bed, een fijn knuffeltje en/of speentje voor geborgenheid. Hier heeft een goed bedritueel ook geholpen voor meer rust en daardoor ook beter slapen.

één jaar geleden

Reactie op Heusi

Ik had t zelf als kind. Mijn hoofdeind stond blijkbaar boven een waterader. ...
Ik had dit ook als kind. Toen mijn bed een meter verder was geschoven sliep ik ineens veel beter. Altijd goed om eens te proberen.