8 Reacties

3 jaar geleden

Hier niet. Na week 1 al mee gestopt (toen kon ze d'r temperatuur zelf goed regelen). Toen ze net geboren was hadden we wel steeds de verwarming aan op de slaapkamer. Nu niet meer, nu kleden we ons gewoon warm en hebben we warme dekentjes.

3 jaar geleden

Reactie op Knopje

Hier niet. Na week 1 al mee gestopt (toen kon ze d'r temperatuur zelf goed ...
Ja precies hier ook allang niet meer. Alleen is het zo dat als ik haar slapend wegleg in der bedje ze wakker wordt, ik denk mede ook daar de koude matras omdat als ze tegen me aan ligt het lekker warm is

3 jaar geleden

Reactie op Noenie27

Ja precies hier ook allang niet meer. Alleen is het zo dat als ik haar slap ...
O ja! Kan ik me best voorstellen. Misschien wel heel lekker om het bedje voor te verwarmen met een kruik! 🥰

3 jaar geleden

We verwarmen het bedje niet voor, maar hebben wel een infraroodpaneel op t kamertje. Er is geen cv boven en afgelopen nacht was t maar 10 graden op z’n kamer. Het paneel besturen we o.a. Met een app, dus heb ik vanuit bed toch ff aangezet om op te warmen tot een graad of 15/16. Verder lekker aangekleed en een warme deken. Als je je kindje slapend weg wil leggen is een elektrisch dekentje of kruikje wel lekker kan ik me zo voorstellen!

3 jaar geleden

Ik doe dat nu het weer koud is wel weer. Even half uurtje voor het naar bed gaan leg ik ze in zijn bedje.

3 jaar geleden

Ik was na 2 dagen hiermee gestopt…

3 jaar geleden

Reactie op Heusi

We verwarmen het bedje niet voor, maar hebben wel een infraroodpaneel op t ...
Mag ik vragen wat voor paneel jullie daarvoor gebruiken? Wij gebruiken onze ketel niet en verwarmen bijna alles met airco (ivm zonnepanelen). Voor de slaapkamer van ons dochtertje zoeken we nu alleen nog een oplossing, want vanacht was het wel echt te koud 😞

3 jaar geleden

Reactie op Lies0017

Mag ik vragen wat voor paneel jullie daarvoor gebruiken? Wij gebruiken onze ...
Op de slaapkamer hebben we een paneel van Princess. Deze maar dan de 500 watt variant. https://www.bol.com/nl/p/princess-348035-elektrisch-infrarood-verwarmingspaneel-350-watt-app-spraakgestuurd-energiezuinig/9300000112498841?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Is alleen nergens meer te krijgen. We hebben voor de badkamer en mijn werkplek ook panelen gekocht, bij Quality Heating: www.infraroodverwarmingstore.nl/infrarood-panelen/ Je moet even kijken naar oppervlakte/inhoud van t kamertje, maar op de slaapkamer hoef je natuurlijk alleen maar de kou weg te halen en niet echt te verwarmen zoals een werkkamer of badkamer. Dan kan je wel met wat minder wattage toe. Voordeel van die van Princess is dat er een thermostaat op zit. Dus dan zetten we hem of 17 of 18 graden bijv en dan warmt ie daar op. De andere panelen die we hebben gaan alleen aan of uit en worden standaard heet. Heerlijk om voor te zitten werken, maar op de slaapkamer wordt t echt te warm als je die de hele nacht aan hebt.