31 Reacties
4 jaar geleden
Hier zelfde probleem maar ik heb dus wel een extra matras liggen. Misschien een matras kopen bij de Ikea of 2ehands?
4 jaar geleden
Er zijn ronde bedklossen als je ronde poote heb. Ik ga ronde poten bij medipoint lenen
4 jaar geleden
Whaha nu je dit schrijft k heb dus bedklossen besteld en die komen januari binnen wij hebben ook een boxspring met 12 poten nooit na gedacht dat die middelste te dicht bij elkaar zitten hahaha. Ga zo met manlief overleggen die is namelijk creatief misschien heeft die de oplossing
4 jaar geleden
Reactie op Lunatje
Ik vind het een beetje teveel van het goede om een matras van minimaal 10cm ...
Snap ik ook wel weer. Dan toch maar iets van hout maken dat stevig genoeg is en hoog genoeg? Je zou ook even je kraam bureau kunnen bellen sommige doen er niet moeilijk over
4 jaar geleden
Wij hebben hetzelfde probleem. Ik heb dit voorgelegd bij het kraambureau..
Mijn vorige kraamhulp vond dit geen probleem..
Nu moet ik dus straks zelf met mijn kraamhulp overleggen..
Zolang zij het goed vind dan is er geen probleem zeiden ze. En anders eventueel een extra matras er boven op leggen. Wij hebben gelukkig nog wel een extra 1 pers. Matras liggen..
En anders misschien van iemand even een matras lenen???
Succes er mee!
4 jaar geleden
Als je een boxspring hebt. Heb je echt bedklossen nodig als je wilt thuis bevallen. En bij medipoint zijn er ronde te bestellen
4 jaar geleden
Reactie op Anniebiee
Wij hadden afgelopen week een informatieavond en daarin gaven ze aan dat de ...
Dan moet je met een boxspring bijna springend in bed. Want ga je richting de 1 meter hoogte. En dat is voor een zwangere veel te hoog
4 jaar geleden
Als je een boxspring hebt. Heb je echt bedklossen nodig als je wilt thuis b ...
Ik wil niet thuis bevallen dus het is enkel voor de kraamweek, de ronde passen helaas ook niet omdat ze middelste poten echt strak tegen elkaar aan staan en de bedklossen een stuk breder zijn dan de poten zelf
4 jaar geleden
Raar ik heb een boxspring en ik hoef absoluut geen klossen er onder miss omdat het bed zelf al 70 cm hoog is
Ze hebben tegen mijn gezegt dat klossen onder een boxspring eig niet te doen is ? Weet niet hoe hoog je bed zelf al is met matras en topper ?
4 jaar geleden
Reactie op Lunatje
Ik wil niet thuis bevallen dus het is enkel voor de kraamweek, de ronde pas ...
O shit thnks voor het zeggen dan gaan we zelf wat knutselen met hout en antislip. Ik wil wel thuis bevallen dus moet wel echt omhoog.
4 jaar geleden
Wij hebben ook een boxspring en bedklossen gebruikt vorige keer. Wij hebben heel simpel de twee bedden voor even uit elkaar gezet en dan de matrassen tegen elkaar aan met een stevige hoes erover. Had dat niet gepast, dan hadden we twee eenpersoonsbedden ervan gemaakt. Maar goed, weet niet wat jullie matrassituatie is 😅. Verder was het voor mij ook alleen puur voor de kraamweek (en nog weken erna, omdat we te bezet waren met de newborn om de klossen eronder vandaan te halen 😂).
4 jaar geleden
Reactie op Babytje2021
Raar ik heb een boxspring en ik hoef absoluut geen klossen er onder miss om ...
Ik heb begrepen dat het bed volgens de arbowet minstens 80cm hoog moet zijn, die van ons is geloof ik iets van 65cm met het matras. Klossen eronder is idd niet te doen, ik ga het even met het kraambureau bespreken want elk bureau staat er weer anders in
4 jaar geleden
Reactie op Nammie88
Wij hebben ook een boxspring en bedklossen gebruikt vorige keer. Wij hebben ...
Aah goeie! Wij hebben 2 losse bedden met elk een 1 persoonsmatras alleen is de topper wel 2 persoons en niet heel dik, ik ben dus bang dat deze in het midden dan echt inzakt maar we kunnen het altijd eens proberen!
4 jaar geleden
Reactie op Shjb
Ook als je niet thuis bevalt moet je het alsnog hebben. Wij in elk geval we ...
Mijn bed is voor de kraamzorg hoor genoeg. Maar het is echt voor me thuis bevalling. Je kan ze gratis bij medipoint aanvragen hoeveel je er wilt maar als niks past moeten we snel wat anders verzinnen voor 10cm.
4 jaar geleden
Reactie op Lunatje
Ik heb begrepen dat het bed volgens de arbowet minstens 80cm hoog moet zijn ...
Ja precies hier zijn ze geweest ter controlen en had het over me bed of er klossen onder moeten en dat hoefde niet terwel ik wel een thuis bevalling doe ze vonden me bed met 70 cm hoog genoeg gelukkig