19 Reacties

4 jaar geleden

Hey, ik heb toevallig onlangs een leuke instagram pagina gevonden. Pimpelmees_com

4 jaar geleden

Wij hebben behang boeken in winkels bekeken, wel echt fijn. Kun je gelijk zien hoe het eruit ziet in het echt.

4 jaar geleden

Wij hebben betonlook behang van de action 馃馃憤 wij krijgen ook een jongen. Wij vinden het prima kunnen 馃檴

4 jaar geleden

Wij hebben vanmiddag deze gekocht bij kwantum

4 jaar geleden

Walloha.com heeft ook leuke prints

4 jaar geleden

Wij hebben vandaag de muur behangen

4 jaar geleden

Wij gaan hier voor. Zijn alleen nog aan het twijfelen of we de hele muur willen behangen of een behangcirkel gaan bestellen. Met behang op de hele muur is het zonde om er bijvoorbeeld een commode tegenaan te plaatsen, dus waarschijnlijk wordt het de behangcirckel. En dan willen we de muur eerst verven in een natuurlijke groentint. 馃ぉ

4 jaar geleden

De dieren zijn 4 banen behang, gekocht bij Kwantum. Okergeel is van Praxis.

4 jaar geleden

Reactie op Shjb

Wij hebben vanmiddag deze gekocht bij kwantum
Tip: leg de banen eerst goed uit op de grond dat je de patroon mooi aansluiten krijgt. Ik heb deze ook op mijn slaapkamer gehad, kon in eerste instantie de patroon niet vinden. Alles zat aan de muur en hij viel op. Heb het inmiddels bij meerdere gezien dat het net geen 茅茅n geheel wordt en dat is jammer.

4 jaar geleden

Reactie op Lia90

Tip: leg de banen eerst goed uit op de grond dat je de patroon mooi aanslui ...
Ja bij ons komt hij aan de binnenkant van een open kastje dus is waarschijnlijk 1 baan per kastdeel dus valt niet erg op. Maar toch bedankt voor de tip!

4 jaar geleden

Reactie op Annies86

De dieren zijn 4 banen behang, gekocht bij Kwantum. Okergeel is van Praxis. ...
Heb je hier nog een linkje of iets dergelijks van? Ik kan het zelf op de website niet vinden en vind het erg leuk!

4 jaar geleden

Reactie op Fleur De Ruiter

Heb je hier nog een linkje of iets dergelijks van? Ik kan het zelf op de we ...
Dit behang ging uit het assortiment en staat idd niet meer op de website. Je kunt een gokje wagen in de winkel zelf, daar wil nog wel eens wat liggen.

4 jaar geleden

Reactie op LiesjeB1991

Wij gaan hier voor. Zijn alleen nog aan het twijfelen of we de hele muur wi ...
Deze hebben wij ook, als behangcirkel!馃槏 De rest van de muren hebben wij juist in brein/beige tinten gedaan! Maar groen lijkt me ook erg mooi!

4 jaar geleden

Reactie op Annies86

Dit behang ging uit het assortiment en staat idd niet meer op de website. J ...
Ah jammer dankjewel! Ga het toch nog even proberen in de winkel 馃構