Morgen is het eindelijk zover en mag ik voor de scan komen en wordt er een beeldje gemaakt. Zijn er meer dames die dit hebben gedaan en welke optie hebben jullie gekozen? Met of zonder armen? Wel of geen borsten. En welk type sister heb je gekozen uit het assortiment?
Ik heb er ook een laten maken. Wel gewoon van kunstof met armen en borsten. Vond de koper gegoten het mooist maar pff die prijs. Ik heb het bij gravida laten maken. Nu nog wachten tot hij binnen komt.
Leuk! Zo’n mooi aandenken aan je zwangerschap 🥰 Ik heb een beeldje laten maken bij Proudbelly. Gekozen voor een kunststof beeldje in de kleur mat jute (creme/beige) met armen en met borsten 😄 Ben heel benieuwd naar het resultaat!
Succes morgen!
Ik ben bij Mijn Baby Buikje geweest. Voor de 18 cm gekozen, met armen en verbronsd. Nog even en dan heb ik mijn beeldje binnen maar gezien de voorbeelden en de scan, moet het wel een fantastisch aandenken worden. Tevens ook top service, dus echt aan te raden ookal zitten ze helemaal vol 🙆♀️
Ik ben ook bij bellysisters geweest in december! Ik ben voor de retro sister gegaan in het brons. Dus niet de kopere (rodere). En dan verzwaard en met een steen als sokkel. Met armen en 17 cm. Want de andere vond ik of net te klein of net te groot. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
Oeh ik mag volgende week. Zo'n zin in! Mooie activiteit voor mijn eerste officiële verlofdag. Ik denk er aan om met 1 arm voor de borsten en 1 arm om de buik in het brons.
Oeh benieuwd naar jullie beeldjes haha. Ik ben nog even aan het dubben of ik wel of geen borsten wil. Ik wil vooral de nadruk leggen op de buik en ik vind dat met borsten je toch ook wat afgeleid door de borsten 😅
Ik ben vorige week geweest. Gekozen voor de Bohemian (donkere versie) met armen en borsten in 17 cm, verzwaard en met sokkel. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat, alleen nog wel even geduld hebben 😅
Leuk! Zo’n mooi aandenken aan je zwangerschap 🥰 Ik heb een beeldje laten m ...
Wat leuk! Ik ben daar ook geweest en vond haar erg fijn qua sfeer etc. Zelf heb ik ook voor jute gekozen! Echt een aanrader als je een mooi betaalbaar beeldje wilt laten maken.