13 Reacties

één jaar geleden

Hier ook zo

één jaar geleden

Hier ook en al vanalles geprobeerd maar gaat maar niet weg

één jaar geleden

Hier zag ik t toevallig laatst ook weer… maanden weggeweest en nu opeens is t weer terug 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Ik heb bergzalf van dr Leenarts gekocht. Mn dochter heeft berg tot ong 13 maanden gehad. Ik heb de zalf 1 keer gebruikt, en het is niet meer terug gekomen. Ze is nu 15 maanden. Echt super fijn spul! Ong 15 euro maar meer dan waard! https://www.drleenarts.com/product/berg-zalf/

één jaar geleden

Mijn dochtertje had ook nog berg tot ongeveer 13 maanden, hier ook 1x de zalf van Dr Leenarts gebruikt en daarmee ging het direct weg en is niet meer terug gekomen!

één jaar geleden

Ik heb hier ook topics voorbij zien komen waaruit bleek dat kindjes een super heftige slechte reactie op die bergzalf van leenarts hadden

één jaar geleden

Reactie op Amyamy

Ik heb hier ook topics voorbij zien komen waaruit bleek dat kindjes een sup ...
Ja ik ook gelezen, dus durf die zalf niet meer te kopen. Ik ga haar insmeren met olie en dan proberen uit te kammen

één jaar geleden

Ik heb destijds druivenpitolie gebruikt, dat liet ik zo lang mogelijk zitten, met een kammetje de losgekomen stukjes eruit halen en om de zoveel dagen herhalen. Daarna is het niet meer terug gekomen. Dit was trouwens een olie die ik al in huis had omdat ik het ook voor mn haar gebruik. Volgens mij kan met het met meerdere soorten.

één jaar geleden

Ik heb olie gebruikt van zarQa, 10min laten intrekken en met een kammetje kammen. Heel veel liet toen los. Haar haar gewassen en dag later herhaald. Het was toen weg en niet terug gekomen. In ZarQa zit niks, ik gebruik het zelf voor eczeem.

één jaar geleden

Reactie op Mommy to be 87

Ja ik ook gelezen, dus durf die zalf niet meer te kopen. Ik ga haar insmere ...
Heb ik ook gelezen daardoor durfde ik het eerst ook niet aan, olie werkte maar voor even en ik kreeg niet alles er uit.. je kunt het eventueel testen door niet gelijk het hele haar in te smeren maar eerst bij de haargrens te proberen. Onze dochter heeft er geen reactie op gekregen!

één jaar geleden

Wij hebben ook die zalf van dr leenders gebruikt

één jaar geleden

Hier ook.. ik smeer haar hoofdje in met olie en de volgende ochtend in bad. Extra goed haren wassen en naspoelen, sowieso altijd, om te voorkomen dat er zeepresten achterblijven.

één jaar geleden

Reactie op Amyamy

Ik heb hier ook topics voorbij zien komen waaruit bleek dat kindjes een sup ...
Mijn kindje had nergens last van. Ik ben blij dat ik het gekocht heb, want na 1 keer is nu alles helemaal weg.