11 Reacties

3 jaar geleden
Reactie op Lin-AM
Check even de Facebook pagina van babypark, die hebben een winactie vandaag ...
Aah ik zie het ja 😀. Ja die Baby Moov had ik ook op het vizier, maar daarvan las ik dan weer dat de blender functie nogal matig werkte 🤔

3 jaar geleden
Wij kochten een gewone stoom pan! Werkt super goed, daarna even met de blender en klaar! Scheelt een hoop geld want we kwamen er achter dat gestoomde groenten veel lekkerder is dus gebruiken de pan nog bijna dagelijks!
Flesjes steriliseren deden wij ook gewoon in een normale kook pan!

3 jaar geleden
Wij hebben een Babycook van Beaba. Nog niet gebruikt maar leek me handig en compacter dan een groot apparaat met een aparte stomer en mixer. Volgens de dame van de winkel doe je je voedsel erin, die wordt dan gestoomd en je kan die in dezelfde container mixen. Leek me erg handig aangezien onze keuken redelijk vol staat met andere apparatuur.

3 jaar geleden
Reactie op Baukje
Wij kochten een gewone stoom pan! Werkt super goed, daarna even met de blen ...
Wij gebruikten hem heel vaak. Er hebben er nooit vlees in gedaan maar groenten en aardappelen zijn ideaal. Nooit problemen gehad dat het te klein was, blender werkt goed. Het enige is dat er niet zoveel in kan, dus dan is het gestoomd, moet je zelf steeds het eten er in porties in doen. Ook voor het opwarmen en ontdooien van voeding werkt het goed !! Flesjes nooit geprobeerd.