15 Reacties
4 jaar geleden
Gefeliciteerd met je dochtertje! En ook veel sterkte, hopelijk blijft ze het zo goed doen. Er loopt hier al ergens een topic van iemand die laatst met 26 weken is bevallen
4 jaar geleden
Geen ervaring, maar gefeliciteerd met jullie wonder! Hopen dat alles goed mag blijven gaan ❤️
4 jaar geleden
Mijn oudste dochter was met 27 weken geboren. Ik weet precies hoe je je voelt. Ik voelde me enorm machteloos niks kunnen doen Dan toe kijken, afwachten en kangaroen.
Alle emoties die je voelt, tis niet te omschrijven. Ik hoopt dat alles goed met jullie gaat en Jullie kleine kruimel het goed blijft doen.
Knuffels
4 jaar geleden
Ik ben zelf in 93 geboren met 28 weken. Nu is de medische kennis gelukkig veel verder, en heb je internet. Mijn moeder kon zich koppelen toendertijd met een andere moeder die het ook had meegemaakt voor vragen. Daar is nu gelukkig internet voor.
Heel, heel veel sterkte komende maanden. Als er geen infecties bijkomen, of andere complicaties, en het is een sterke dame, dan zal ze vanzelf groot worden. Houd moed, ik ben uiteindelijk ook volwassen geworden. 😘
4 jaar geleden
Dankjewel voor alle lieve berichtjes ❤️ Ik heb de topic van 26 weken gevonden!
We zijn inderdaad zo machteloos, maar het is een pittig meisje zeggen de artsen. We blijven positief, maar ook heel bang omdat ze zo klein is!
Ik wens alle mama’s een goeie zwangerschap toe en nogmaals bedankt voor alle lieve woorden❤️
4 jaar geleden
Volgens mij is er op FB een groep voor ouders van te vroeg geboren baby's misschien kan je daar lotgenoten vinden en je vragen en ervaringen kwijt.
Gefeliciteerd met je meisje en heel veel sterkte en geluk de komende weken😘🍀🤞
4 jaar geleden
Ik ben bijna 6 jaar geleden bevallen van een zoon met 27weken en 6 dagen.
Ik heb me heel erg machteloos gevoeld en wij waren dan ook bij hem of we keken op de camera mee. Als je vragen heb stel ze gerust ik weet hoe het is om het met niemand te kunnen delen die het ook met je gevoel begrijpt
4 jaar geleden
Reactie op cavalli
Hoe gaat het nu intussen met het kindje ?
Het gaat heel goed met haar! Inmiddels is ze van de beademing en het zuurstof af. Ze krijgt alleen nog sondevoeding. We zijn zo trots op haar 😍 Van 1200 gram met de geboorte is ze nu al gegroeid tot een meisje van 2200 gram. Ondanks ze nog zeker 2 maanden in het ziekenhuis zal moet blijven, gaat het super goed ♥️
4 jaar geleden
Reactie op M0mmy
Het gaat heel goed met haar! Inmiddels is ze van de beademing en het zuurst ...
Wat goed om te lezen! Ik kan begrijpen dat jullie super trots op haar zijn💗 veel sterkte nog in het ziekenhuis en gelukkig kunnen jullie over een tijdje thuis genieten met jullie kindje 🤗