10 Reacties

3 jaar geleden

Haha, ik volg even! Ik kom ook uit Friesland en heb net nog gekeken waar we dit eventueel kunnen doen maar ik kom er ook niet uit 😝 zag wel een apparaatje online die je kunt kopen om thuis te doen..

3 jaar geleden

Reactie op SRM93

Haha, ik volg even! Ik kom ook uit Friesland en heb net nog gekeken waar we ...
Haha is toch te leuk om te doen! Ik zag ook zo apparaatje voorbij komen alleen dacht ik dat dat misschien meer voor buikspieren is en straks werkt het toch anders dan zo test dus wil het eigenlijk gewoon ergens laten doen😅😅 hopelijk kan iemand ons hierbij helpen hahah

3 jaar geleden

Reactie op Sharon x

Haha is toch te leuk om te doen! Ik zag ook zo apparaatje voorbij komen al ...
Snap ik, ik hoop ook ergens in de buurt iets te vinden.. 😜 ik kwam op Amsterdam uit maar om daar nu met dit termijn nog heen te rijden gaat me iets te ver haha

3 jaar geleden

In de laatste aflevering van de serie van famke louise gingen hun dit ook doen. En zij werd er wel bang van omdat ze zag hoeveel pijn het gaf dus ik zou er wel goed over nadenken.

3 jaar geleden

Reactie op Shjb

In de laatste aflevering van de serie van famke louise gingen hun dit ook d ...
Ik heb heel veel naar bevallen met bobbi gekeken en heb nog steeds niet een hele angst dus valt vast mee

3 jaar geleden

Reactie op SRM93

Snap ik, ik hoop ook ergens in de buurt iets te vinden.. 😜 ik kwam op Amst ...
Jaa precies dat had ik dus ook Amsterdam is nu te ver om nog te doen en anders een keertje voor na de bevalling als er niks in de buurt is😅

3 jaar geleden

Reactie op Sharon x

Ik heb heel veel naar bevallen met bobbi gekeken en heb nog steeds niet een ...
Oh daar is vandaag ook weer een nieuw seizoen van begonnen. Heb ze ook gekeken indd. Maar ik vond dit niet heel vergelijkbaar.

3 jaar geleden

Reactie op Shjb

Oh daar is vandaag ook weer een nieuw seizoen van begonnen. Heb ze ook geke ...
Klopt dat zag ik al, nee dat inderdaad niet maar ik denk niet dat ik een hele angst ontwikkel als ik het ga zien heb dat van famke louise en denzel ook gezien en vaker voorbij zien komen wij zijn natuurlijk menstruatie krampen ook al gewend en als ze op dat punt waren vergingen de meeste mannen ook al 😅

3 jaar geleden

Reactie op Sharon x

Klopt dat zag ik al, nee dat inderdaad niet maar ik denk niet dat ik een he ...
Ja mannen kunnen qua die pijn indd minder hebben denk ik haha.

3 jaar geleden

Reactie op SRM93

Snap ik, ik hoop ook ergens in de buurt iets te vinden.. 😜 ik kwam op Amst ...
Weetje waar je het kan doen in Amsterdam? Het lijkt mij ook heel leuk en Amsterdam is van mij nog wel te doen😁