Hii,
Ik wil dit dus suuuper graag voor mijn vriend gaan regelen om te doen zodat die toch een beetje kan ervaren wat wij vrouwen moeten doorstaan tijdens een bevalling alleen kom ik er niet uit waar ik dat kan doen ik kom zelf uit Friesland en heb er net niet genoeg voor over om heel ver te reizen ervoor😅
Haha, ik volg even! Ik kom ook uit Friesland en heb net nog gekeken waar we dit eventueel kunnen doen maar ik kom er ook niet uit 😝 zag wel een apparaatje online die je kunt kopen om thuis te doen..
Haha, ik volg even! Ik kom ook uit Friesland en heb net nog gekeken waar we ...
Haha is toch te leuk om te doen! Ik zag ook zo apparaatje voorbij komen alleen dacht ik dat dat misschien meer voor buikspieren is en straks werkt het toch anders dan zo test dus wil het eigenlijk gewoon ergens laten doen😅😅 hopelijk kan iemand ons hierbij helpen hahah
Haha is toch te leuk om te doen! Ik zag ook zo apparaatje voorbij komen al ...
Snap ik, ik hoop ook ergens in de buurt iets te vinden.. 😜 ik kwam op Amsterdam uit maar om daar nu met dit termijn nog heen te rijden gaat me iets te ver haha
In de laatste aflevering van de serie van famke louise gingen hun dit ook doen. En zij werd er wel bang van omdat ze zag hoeveel pijn het gaf dus ik zou er wel goed over nadenken.
Oh daar is vandaag ook weer een nieuw seizoen van begonnen. Heb ze ook geke ...
Klopt dat zag ik al, nee dat inderdaad niet maar ik denk niet dat ik een hele angst ontwikkel als ik het ga zien heb dat van famke louise en denzel ook gezien en vaker voorbij zien komen wij zijn natuurlijk menstruatie krampen ook al gewend en als ze op dat punt waren vergingen de meeste mannen ook al 😅