12 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook nog steeds bekkenklachten. Zowel bekkenbodem als bekken (hele lage rug zegmaar). Als ik teveel doe kan ik savonds amper meer op of neer. Als ik de hele dag zit voor mn werk idem dito. Alleen dagen dat ik de perfecte balans heb gaat het enigzins maargoed die dagen zijn schaars. 1 kindje van 20 maanden en 1 van 4 maanden dus het is ook nog veel tillen. Ik ga ook binnenkort naar een osteopaat, hopelijk helpt het ons! Ik heb weer veel dingen te doen, vrijgezellenfeesten, festival etc de komende tijd en hoeveel zin ik er ook in heb ergens zit er een stemmetje: hoe ga je dat in hemelsnaam doen zo'n hele dag? Het belemmerd me dus ook echt nog steeds in mn sociale leven helaas.. Overigens had ik er ook last van na m'n 1e en dat werd rond de 5 a 6 maanden wel stukken beter (alleen toen werd ik weer zwanger). Mn fysio zegt dat hoe verder de hormonen uit je lichaam zijn hoe sterker je bekkenbanden worden dus dan zou je minder last moeten ervaren. Oefenen oefenen oefenen meer kunnen we niet doen. Sterkte ermee!

4 jaar geleden

Ik heb het juist in m'n bovenrug.. Een maand terug kon ik de vaatwasser niet eens leeghalen. Ik van veranderd van fysio en nu bij een manueel therapeut. Er scheen o.a. wat vast te zitten in m'n wervelkolom, dit heeft hij lost gemaakt. Ik kan nu weer dingen doen alleen merk ik het wel nog steeds als ik veel achter elkaar heb gedaan... Dan moet ik op de bank zitten. Ik werk ook nog maar halve dagen hierdoor 😔Ben ook bij de osteopaat maar dit werkt wat minder voor deze klachten. Ik heb het gevoel dat het nog steeds niet veel beter gaat maar de eerste keer bij de manueel therapeut was echt wel een verademing! Vergeleken met toen gaat het wel wat beter... Er bestaat zoveel, misschien kun je de manueel therapeut eens proberen of ortho manueel, kinesioloog, chiropractor ect ect.. Ik wist van veel het bestaan niet eens af. Wie weet helpt het je. Ik ben ook nog steeds aan het zoeken...

4 jaar geleden

Reactie op Kell95

Ik heb het juist in m'n bovenrug.. Een maand terug kon ik de vaatwasser nie ...
Wat is een manueel therapeut dan precies als ik vragen mag? Wat is het verschil met een osteopaat of fysio?

4 jaar geleden

Acupunctuur wil ook nog wel eens wonderen doen!!

4 jaar geleden

Reactie op Vmss

Wat is een manueel therapeut dan precies als ik vragen mag? Wat is het vers ...
Manueel therapeut is echt gericht op het wervelkolom. Je kunt het een beetje vergelijken met een chiropractor. Hij kan ook punten 'losmaken / kraken'. Fysiotherapie kom je meer als je spieren sterker moet maken dmv oefeningen. Osteopaat kijkt vooral naar hele lichaam en ook naar organen. Ja vind het ook nog steeds lastig haha en anders even Google erbij 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Vmss

Hier ook nog steeds bekkenklachten. Zowel bekkenbodem als bekken (hele lage ...
Wat vervelend voor je zeg! Ja lastig hè, vind t ook heel lastig om te weten wat verstandig is.. Ah dat geeft mij wel wat hoop! Jij ook sterkte ermee

4 jaar geleden

Reactie op Kell95

Ik heb het juist in m'n bovenrug.. Een maand terug kon ik de vaatwasser nie ...
Misschien is dat ook nog een idee, dankje! Naar he die klachten, ik werk ook halve dagen

4 jaar geleden

Bizar zoveel verschillende dingen die je zou kunnen doen. Ergens geeft t hoop maar ik zie soms door de bomen het bos niet meer, want wat is het beste…

4 jaar geleden

Reactie op Eerstekindje32

Bizar zoveel verschillende dingen die je zou kunnen doen. Ergens geeft t ho ...
Helemaal met je eens 😬 ik geloof er wel in dat het misschien kan helpen om alles weer "recht" te zetten ipv alleen spier oefeningen te doen... Maar wie je daar precies voor nodig heb 😅🤷‍♂️

4 jaar geleden

Herkenbaar! Bij mij gaat t sinds ik bij de osteopaat loop beter! Eerste keer dat ik er weg liep wist ik niet wat ik mee maakte, zo'n verschil. Dag erna kon ik niet op of om maar is normaal en vandaag derde behandeling gehad. Ben er nog niet en ook het beginnen met werken maakt het herstel lastiger want overbelast al snel maar over de gehele linie gaat t echt wel beter! Hopelijk werkt dit voor jou ook zo!

4 jaar geleden

Bekken, onderrug, liezen, knie 🙄😔 Heb fysio en probeer (veel) te bewegen. Wil alleen niet altijd lukken. Dinsdag terug naar de huisarts, zie al wat tips voorbij komen

4 jaar geleden

Ik heb na de oudste 3,5 jaar pijn gehad. Omdat ik toen nog eerst 5 maanden moest wachten had ik het inmiddels ontstoken. Gelukkig kun je nu eerder bij behandelaren terecht. Bij mij heeft de osteopathie uiteindelijk het meest geholpen, daarna over op massage om alle afvalstoffen uit je lijf te masseren. Succes en rustig aan!