5 Reacties

één jaar geleden

Zelf nog nooit mee gemaakt dat het bloed, wel dat het niet fijn is. Komen er misschien tandjes door?

één jaar geleden

Ik zou advies vragen bij een tandarts

één jaar geleden

Ja ik heb dit laatst gehad. En schrok me echt rot. Koorts kan er de oorzaak van zijn. Bij ons bleek het meerdere factoren te hebben. En was het niet alleen bij tandenpoetsen maar ook met eten. We zijn zelfs naar de tandarts geweest en die zag niks vreemds. Het kwam van de hoge koorts en door komende tandjes en nadat ze antibiotica had gekregen werd het bleef het nog steeds zo. Uiteindelijk heeft het bij ons tot 4 dagen na de laatste dag van de antibiotica geduurd voor dat het weer rustiger werd. Bij ons was het vermoeden dat ze Covid had. Ze heeft echt 2 weken lang tussen de 40 graden en 41,5 koorts gehad. Antibiotica kreeg ze na 1,5 week hoge koorts die ze een week lang niet gebruiken. Wij kregen het advies om tijdelijk wat flesvoeding bij te geven omdat ze totaal niet meer wilde eten en omdat ze ook niet wilde drinken. En om het bloeden tegen te gaan zelf waterijsjes maken en gekoeld drinken te geven. En als je kindje het toelaat met een vingertandenborstel poetsen. Want die zijn iets zachter. Na 3 weken knapte ze eindelijk op.

één jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. Ik zal morgen de huisarts toch maar bellen voor de zekerheid.

één maand geleden

Hoe is dit afgelopen? Mijn zoontje heeft dit dus ook!