8 Reacties
8 maanden geleden
Ik volg even,
Ons oudste is 2, jongste ruim een half jaar. Vant zomer gaan we de bergen in (zijn ze 2,5 en bijna 1), voor een stevige wandeling hebben we rugdragers, maar voor slaapjes is dat niet ideaal.
Ik twijfel enorm ook tussen een bolderkar, duo buggy of 2 losse buggy’s die wie door middel van koppelstukjes aan elkaar kunnen maken. Maar kan nog weinig ervaringen en tips vinden.
Misschien kom ik hier ook verder en volg dus graag even.
😇
8 maanden geleden
Wij hebben sinds kort een bolderkar. Onze oudste is 2 en de jongste wordt bijna 1. Hier vinden ze het allebei leuk omdat ze goed kunnen rond kijken. Ik merk wel dat vooral de jongste na een tijdje wil gaan rechtstaan. Het nadeel is dan natuurlijk dat we hem niet kunnen vast maken maar verder alleen maar voorstander ervan😊
8 maanden geleden
Reactie op Loeppe
Wij hebben sinds kort een bolderkar. Onze oudste is 2 en de jongste wordt b ...
Misschien ook even meegeven dat we een bolderkar met trek- en duwstang hebben. Zo een duwstang is gemakkelijk om een berg op te gaan of als je in een bos ofzo bent om met 2 te trekken en te duwen😊
8 maanden geleden
Ik heb een tweeling, hiervoor hebben we een duobuggy en sinds kort een opvouwbare bolderkar met duwstang. De buggy gebruik ik bijna nooit meer en bewaar ik alleen nog voor de vliegvakantie. Een bolderkar kan je met één hand duwen en kan je ook gelijk wat zooi in kwijt. Voor de duobuggy heb ik twee handen nodig, niet handig als ze allebei willen stappen.
Ik zou dus zeker voor de opvouwbare bolderkar gaan.
8 maanden geleden
Reactie op Baby van K en C
Voor de mensen met een bolderkar, welke hebben jullie?
Wij hebben deze
https://www.bol.com/be/nl/p/lifegoods-bolderkar-opvouwbaar-tot-120kg-90l-wasbaar-polyester-120x80cm-zwart/9300000140381546/?Referrer=ADVNLGOO002036-S--9300000140381546&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw2PSvBhDjARIsAKc2cgPqw6-J-OedLhptIOfSBaH1sQNEak2bXT5CeiS5NS828vHAjT6QJRoaAsSXEALw_wcB
8 maanden geleden
Reactie op Baby van K en C
Voor de mensen met een bolderkar, welke hebben jullie?
Bekijk FINOOS Bolderkar / Bolderwagen opvouwbaar 5016 met dakje, opbergtas en vele extra's Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/finoos-bolderkar-bolderwagen-opvouwbaar-5016-met-dakje-opbergtas-vele-extra-s-zwart/9300000158551993?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp