Zijn er meer kindjes (jongetje 17 maanden) met een bolle buik?
Ons zoontje heeft een behoorlijke bolle buik en blijft deze houden. Hij is begonnen met lopen met 8 maanden en gaf dat eerst de schuld aangezien hij met een holle rug loopt. Met 11 maanden liep hij volledig los. Vanavond tijdens het afdrogen na het badje kwam ik er achter dat zijn buik hard is. Op Google staat dat zolang de buik zacht is er niks aan de hand is. Nou vraag ik mij af wat is zacht en wat is hard? Meerdere mensen ervaring? Of wellicht een idee hoe het komt. Ik had wel verwacht dat het na een aantal maanden los lopen, onderhand rennen, het meeste er wel van af zou zijn…
Ik vroeg mij vanavond toevallig hetzelfde af bij ons dochtertje. Haar armen en benen zijn redelijk dun, maar haar buik is bol en ik vond hem behoorlijk strak staan. Maar toch denk ik dat het gwn bij kind zijn hoort , maar vroeg het mij idd wel af
Hier is dat ook na eten heel opvallend. Maar in de ochtend blijft er niets van over. Is die van je zoontje ‘s ochtends ook bol. Je kan altijd even het CB vragen als je het zeker wilt weten