15 Reacties

3 jaar geleden

Moet je veel halen? Ik leg kleine boodschapjes altijd op de wagen en neem dan geen winkelmandje mee😊 Ik zie dat jouw zoontje ook Nolan heet! Wat leuk, eerste keer dat ik het tegenkom. Ons zoontje heet ook Nolan.

3 jaar geleden

Ik ga altijd naar de Albert Heijn, neem ik zo’n scanner en alle boodschappen gaan onder in De mand van de kinderwagen! Is super makkelijk en ons meisje slaapt direct in de kinderwagen

3 jaar geleden

Ik heb een tas gekocht voor aan de kinderwagen, daar gooi ik alles in

3 jaar geleden

Reactie op annahilver

Moet je veel halen? Ik leg kleine boodschapjes altijd op de wagen en neem d ...
Oh wat bijzonder!! Die naam hoor je heel weinig! Onze Nolan is 19-2 geboren. Ik doe dat inderdaad wel, heb niet megaveel om te halen gelukkig. Alleen spullen voor avondeten.

3 jaar geleden

Ik ga altijd naar de Albert Heijn, neem ik zo’n scanner en alle boodschappe ...
Ja die zit niet op loopafstand helaas. Moet naar de coop en dan kan je niet zelfscannen😬

3 jaar geleden

Ik heb in de week zo boodschappen gedaan, maxi Cosi past er perfect tussen!!

3 jaar geleden

Reactie op DianaMitchell

Ja die zit niet op loopafstand helaas. Moet naar de coop en dan kan je niet ...
Ahh dan is het een ander verhaal! Maar alles kan heel goed in de kinderwagen bak! Is alleen even bukken om ze dan op de band te leggen.

3 jaar geleden

Ik doe ook altijd al m’n boodschappen in de bak onderin de kinderwagen. Scanner of niet, anders leg ik t wel op de band. Werkt top vind ik!

3 jaar geleden

Wij hebben rijdende mandjes en als niet meer past gooi in het al onderin de wagen. En ik neem een scanner mee. En als ik maar 3 dingen nodig heb leg ik het er boven op

3 jaar geleden

Reactie op Gewooniemand

Ik heb in de week zo boodschappen gedaan, maxi Cosi past er perfect tussen! ...
Wat een goeie!!!

3 jaar geleden

Reactie op Gewooniemand

Ik heb in de week zo boodschappen gedaan, maxi Cosi past er perfect tussen! ...
Vaak kan je de maxicosi ook goed kwijt in het kinderzitje.

3 jaar geleden

Ik heb een boodschappennet aan de wagen hangen (joolz day). Kun je best veel inladen + in de onderkant van de wagen nog wat zware spullen. Alleen oppassen dat je niet teveel gewicht erin doet dat de wagen omkiept.

3 jaar geleden

Ik doe het winkelmandje bovenop de bak van de wieg bij het handvat. Past er precies tussen

3 jaar geleden

Ik gebruik een tas van studio noos... ideaal daar kan je al super veel in doen en kan je onder in de kinderwagen de zwaardere boodschappen doen

3 jaar geleden

Reactie op Mistee

Ik doe het winkelmandje bovenop de bak van de wieg bij het handvat. Past er ...
Haha dat doe ik ook