15 Reacties

3 jaar geleden
Moet je veel halen? Ik leg kleine boodschapjes altijd op de wagen en neem dan geen winkelmandje mee😊
Ik zie dat jouw zoontje ook Nolan heet! Wat leuk, eerste keer dat ik het tegenkom. Ons zoontje heet ook Nolan.

3 jaar geleden
Ik ga altijd naar de Albert Heijn, neem ik zo’n scanner en alle boodschappen gaan onder in De mand van de kinderwagen! Is super makkelijk en ons meisje slaapt direct in de kinderwagen

3 jaar geleden
Reactie op annahilver
Moet je veel halen? Ik leg kleine boodschapjes altijd op de wagen en neem d ...
Oh wat bijzonder!! Die naam hoor je heel weinig! Onze Nolan is 19-2 geboren.
Ik doe dat inderdaad wel, heb niet megaveel om te halen gelukkig. Alleen spullen voor avondeten.

3 jaar geleden
Ik ga altijd naar de Albert Heijn, neem ik zo’n scanner en alle boodschappe ...
Ja die zit niet op loopafstand helaas. Moet naar de coop en dan kan je niet zelfscannen😬

3 jaar geleden
Ik heb in de week zo boodschappen gedaan, maxi Cosi past er perfect tussen!!

3 jaar geleden
Reactie op DianaMitchell
Ja die zit niet op loopafstand helaas. Moet naar de coop en dan kan je niet ...
Ahh dan is het een ander verhaal! Maar alles kan heel goed in de kinderwagen bak! Is alleen even bukken om ze dan op de band te leggen.

3 jaar geleden
Ik doe ook altijd al m’n boodschappen in de bak onderin de kinderwagen. Scanner of niet, anders leg ik t wel op de band. Werkt top vind ik!

3 jaar geleden
Wij hebben rijdende mandjes en als niet meer past gooi in het al onderin de wagen. En ik neem een scanner mee. En als ik maar 3 dingen nodig heb leg ik het er boven op

3 jaar geleden
Reactie op Gewooniemand
Ik heb in de week zo boodschappen gedaan, maxi Cosi past er perfect tussen! ...

Wat een goeie!!!