14 Reacties

4 jaar geleden

Hey! Ik heb na mijn vorige zwangerschap de Medela Flex Swing gebruikt. Ik ben er tevreden over en ga hem na deze zwangerschap opnieuw gebruiken.

4 jaar geleden

Ik heb die van avent gekocht!

4 jaar geleden

Reactie op Kayleigh_xx

Ik heb die van avent gekocht!
Ik heb deze ook aangeschaft :)

4 jaar geleden

Ik ben ook echt een medela fan

4 jaar geleden

Heb nu een madela gekocht. Dubbele borstkolf. Vorige zwangerschap een Avent gehad en vond die niet fijn..kon ook alleen aan het stroom en niet los. Deze die ik nu heb kan ik ook lopend gebruiken.

4 jaar geleden

Reactie op Lize1

Heb nu een madela gekocht. Dubbele borstkolf. Vorige zwangerschap een Avent ...
Oh echt, is dit bij de nieuwste avent nog steeds zo dat hij alleen op stroom kan? Wat vind je er nog meer niet fijn aan? Ik kan hem nog terugsturen namelijk haha

4 jaar geleden

Reactie op Baby_2022

Oh echt, is dit bij de nieuwste avent nog steeds zo dat hij alleen op stroo ...
Je kunt hem denk ik wel aan een powerbank opladen toch?

4 jaar geleden

Reactie op Baby_2022

Oh echt, is dit bij de nieuwste avent nog steeds zo dat hij alleen op stroo ...
Geen idee of het bij de nieuwe ook zo is eerlijk gezegd. Ik vond em niet fijn werken ook niet alles kon in de vaatwasser en moest ik met een doekje schoonmaken dus was ik lang mee bezig. Duurde bij mij erg lang ook voor ik klaar was. En vooral aan de stroom houden vond ik erg vervelend maar kan zijn dat ze verbeterd zijn hoor en dat dit allemaal niet meer geld dus dan heb je niks aan mijn advies haha. Maar dit is mijn ervaring..

4 jaar geleden

Reactie op Baby_2022

Dank je wel voor je reactie! https://www.bol.com/nl/nl/p/philips-avent-scf3 ...
Nee. Was al even aan het zoeken maar kan em niet meer vinden online. Dus zal wel oud model geweest zijn haha.

4 jaar geleden

Reactie op Lize1

Nee. Was al even aan het zoeken maar kan em niet meer vinden online. Dus za ...
Haha! Ok茅 hopelijk is de technologie wat veranderd dan! Wel werkt het nog steeds op netstroom... ik ga nog even nadenken haha

4 jaar geleden

Reactie op Baby_2022

Haha! Ok茅 hopelijk is de technologie wat veranderd dan! Wel werkt het nog s ...
Ja ik vond dat persoonlijk erg vervelend. Als je rustig op de bank zit prima maar als mijn dochter dan huilde oid voor alleen een speen of iets kleins waardoor ze kon blijven liggen moest ik stoppen met kolven er heen en weer terug naar de plek waar ik aan het kolven was. Nja de 1 zegt zoveel moeite is dat niet toch maar ik vond het erg vervelend haha

4 jaar geleden

Reactie op Lize1

Ja ik vond dat persoonlijk erg vervelend. Als je rustig op de bank zit prim ...
Ja snap ik, lijkt me ook vervelend als je niet even weg kan lopen. Zeker als je straks ook moet gaan kolfen tijdens werk enzo 馃檲