10 Reacties

één jaar geleden

Misschien heeft een lactatiekundige nog tips voor een betere aanhap ofzo? Met 15 maanden kan je ook gewoon overgaan op koemelk uit een beker.

één jaar geleden

En een tepelhoedje om even tot rust te komen?

één jaar geleden

Heeft hij doorkomende tandjes? Dan is het hier ook extra gevoelig. Het helpt een beetje om hem dan goed tegen de borst aan te drukken zodat hij groot moet aanhappen.

één jaar geleden

Reactie op Daphne1601

Heeft hij doorkomende tandjes? Dan is het hier ook extra gevoelig. Het help ...
Ja heeft ie! Hij trekt juist steeds heel erg terwijl hij drinkt, heel apart. Zal het proberen om wat groter te laten happen! Thanks 😃

één jaar geleden

Ik ben een kleine maand geleden gestopt al wilde dochter dat nog niet... wel afgebouwd dus lange tijd alleen sochtends en savonds. Toen de ochtend ook niet meer (direct aan de havermout pap, ontbijt) en savonds op een avond besloten te stoppen. Huileeennnnn en mijn kleren van m'n lijf trekken. 1x toegegeven en de volgende dag met wat afleiding en flesje water, ging het al beter. Nu is het ineens patsboem klaar en ze kijkt niet meer op of om naar m'n borsten 😅 soms voelt het als een belediging haha..

één jaar geleden

Reactie op Mar Van

Ik ben een kleine maand geleden gestopt al wilde dochter dat nog niet... we ...
Oh wat goed!! Dat biedt wel perspectief.. ik denk ook dat ik uit gemak nog geen knoop doorgehakt heb haha maar goed idee om het zo te proberen! Dankjewel 😃

één jaar geleden

Ik geef ook nog steeds borstvoeding. Mijn dochter heeft koemelk allergie, helaas heb ik geen keus. Hoe zit het met jullie menstruatie ik ben soort van 2 keer ongesteld geworden, maar heel kort. Mijn dochter is nu 13.5 maanden

één jaar geleden

Reactie op Mommy to be 87

Ik geef ook nog steeds borstvoeding. Mijn dochter heeft koemelk allergie, h ...
Heftig 😩! Vind je het vervelend om nog te voeden? Bij mij kwam mn menstruatie op gang met een half jaar, ook direct weer hoe hij hoort te zijn eigenlijk.. bij mn twee dochters ben ik niet ongesteld geworden zolang ik voedde, tot zon 1 jaar!

één jaar geleden

Hier ook een dochter van 13,5 maand. Ochtend en avond nog borstvoeding, menstruatie nog niet gehad 😅

één jaar geleden

Hoezo dan geen keus? Mag gewoon havermelk etc toch?